Karatemorfar Skrivet 5 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2002 Är det nån som har CS och vill spela ikväll eller nån annan dag!! Jag får mitt om ca 1 timme och vill gärna spela!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pain To ThE MaX Skrivet 5 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2002 Jag har cs...men jag e inte ett proffs... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 5 november, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 november, 2002 Jag har aldrig spelat det men kollat när en spelat!! Så du behöver inte vara orolig! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eightball Skrivet 5 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2002 ja vill! när? Vilken server? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 5 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2002 Jag vill spela CS men vet inte hur jag ska komma igång, vad ska man göra när man har köpt halflife och vilket halflife ska man köpa? Måste man teckna nåt abbonemang för att komma in på spelservrarna? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eightball Skrivet 5 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2002 Jag vill spela CS men vet inte hur jag ska komma igång, vad ska man göra när man har köpt halflife och vilket halflife ska man köpa? Måste man teckna nåt abbonemang för att komma in på spelservrarna? Man kan ha vilket HL som hälst, tror jag Inget abbonemang !!! Ladda hem CS här. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 5 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2002 (redigerad) Man kan ha vilket HL som hälst, tror jag Inget abbonemang !!! Ladda hem CS här. man behöver bara ladda hem patch så man har den senaste versen. !!!!! http://www.counter-strike.nu !!!!!!! ..............^^svensk sida^^................. ladda hem the all-seeing eye också http://www.udpsoft.com/eye/download/newer/...yeInstaller.exe där kan man söka upp alla servrar i ex. sverige! Redigerad 5 november, 2002 av GTA3_PLAYER Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eightball Skrivet 5 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2002 Karatemorfar kom online Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 5 november, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 november, 2002 Ursäkta mig da !! Jag har varit hos en kompis och vi har köpt Half-life Generation!! Ska bara installera!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blizz Skrivet 5 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2002 ja är med... hosta nån bara ja suger oxo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 5 november, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 november, 2002 Jag fattar inte hur man gör??? Hjälp mig! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blizz Skrivet 5 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2002 Med vad? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 5 november, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 november, 2002 Få igång ett spel och allt annant!! Kan ingen annan hosta!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blizz Skrivet 5 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2002 Ja har half life generation pack laddade hem typ patcheen o map packgrej har du gjort d? och vad funkar inte? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 5 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2002 Vilket halflife ska man köpa? Köp HL:Generation... Då får du HL orginalet HL:Blue Shift och CS tror jag?? Jag kan ha fel... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blizz Skrivet 5 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2002 joina min da alla som vill 217.209.219.133 SKRIV CONNECT OCH IPET I CONSOL ALLA SOM EJ KAN Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 5 november, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 november, 2002 Var ska man skriva det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blizz Skrivet 5 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2002 Skit i d nu.. nu kan ja ej spela mer SMART Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 5 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2002 Hmm, jag har sett ett blått paket som det står half life generation på sen står det nåt om CS också. Måste man ha nåt mer för att kunna köra CS eller är det bara att installera och köra? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
samool Skrivet 5 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2002 (redigerad) HalfLife funkar inte på XP va för jag har inte fått igång det.. och härhttp://www.counter-strike.net/cswizard1.html finns en bra guide om man inte vet vilket paket och så man ska ha Redigerad 5 november, 2002 av samool Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts