FerkurZ Skrivet 18 juni, 2002 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2002 hoppa upp på en bil stå på taket ocg skjut om kring på folk.....bilar och sånt....skjut bara inte på den bilen du står på.......ni kanske provat men! PROVA IGEN! piss kul Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hedagarden Skrivet 18 juni, 2002 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2002 Det är roligare att hoppa upp på en bil som har ett flak, tex bobcat och skjuta på den och se hur länge man kan stå kvar...eller att ta en polisbil och skjuta på en bil och sen jaga den...och sätter man på sirenerna.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 18 juni, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2002 justajag bobcat så dom hetter...kom inte på det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 18 juni, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2002 hum....min staving är inte tiptop :0 hoppas ni fattar vad det står Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Space Hunter2001 Skrivet 19 juni, 2002 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2002 man kan också hoppa upp på en bobcat och bli jagad av polisen sen när man man vill att föraren ska köra snabbare skjuter man bara i taket så gör föraren helt galet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA MASTER Skrivet 22 juni, 2002 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2002 Ja det är ju roligt gjorde det härom dan så jagade POLISEN mig så sköt på taket så körde han ner mig i vattnet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts