MR_Lene Skrivet 31 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 mars, 2004 Va inne på en godisaffär när min skola när jag plötsligt tittade in i drickakylen och fick se denna stora colaburk: Min fråga lyder: är dom nya eller har dom funnits länge? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 31 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 mars, 2004 Dem hade såna tyskimporterade när jag proade på pizzerian, sen fanns dte svenska sån när jag gick i 1:an också kommer jag ihåg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 31 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 mars, 2004 Dom har funnits ett bra tag... finns i nästan varje affär här i Å-Berga. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Warmedal Skrivet 31 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 mars, 2004 (redigerad) 50cl burkar har funnits känge.. bara lite ovanligare tror jag EDIT: många svar Redigerad 31 mars, 2004 av Warmedal Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 31 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 mars, 2004 Va inne på en godisaffär när min skola när jag plötsligt tittade in i drickakylen och fick se denna stora colaburk: Min fråga lyder: är dom nya eller har dom funnits länge? Det är tysk cola (som vi här i stan brukar kalla taskigt nog för turkcola) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Peskele Skrivet 31 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 mars, 2004 vad har turkar med cola att göra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mr_tobbe Skrivet 31 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 mars, 2004 vad har turkar med cola att göra För att det är oftast turklivs som har tyska (billig) cola. Tror jag... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mr_tobbe Skrivet 31 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 mars, 2004 Va inne på en godisaffär när min skola när jag plötsligt tittade in i drickakylen och fick se denna stora colaburk: Min fråga lyder: är dom nya eller har dom funnits länge? Ska du inte skrypa lite mer om att du har ett 5900? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 31 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 mars, 2004 Den här Colan har vi i Kristinehamn ! 3 Liter ! perfekt på LAN ! 22,- kostar den... GTA3 är bara en gämnförelse ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MR_Lene Skrivet 31 mars, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 31 mars, 2004 (redigerad) Ska du inte skrypa lite mer om att du har ett 5900? Ta de hur du vill...ville bara jämföra storleken... Karatemorfar: mm den fanns också... Redigerad 31 mars, 2004 av MR_Lene Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 31 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 mars, 2004 Såna där finns på varenda pizzeria jag har besökt... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 31 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 mars, 2004 50 centiliters colaburkar har funnits skitlänge. Jag minns att jag köpte sånna när jag gick i ettan, för 10 år sen alltså. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 31 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 mars, 2004 Dem burkarna har funnits länge... längre än vad du levt...! Coca-Cola 50 cl kostar 7 kr i en kiosk nära mitt hem...! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 31 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 mars, 2004 jopp, det har funnits länge, svenska burkar också... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 31 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 mars, 2004 Jag kan också tillägga att de har funnits länge. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 1 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 april, 2004 Om ni inte visste det så har den funnits länge... Jag sammlar på Colaburkar jag har ganska många men jag ska ta kort så ni får se men kameran e inte laddad så ni får vänta! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
minigun Skrivet 6 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 april, 2004 Vi väntar med spänning! (Inte... ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 6 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 april, 2004 ja, jag kan säga att de finns såna här me men den karatemorfar visar har jag aldrig sett för Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
adde_as Skrivet 7 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 april, 2004 inta jag heller- kanske bara finns där han bor?! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 7 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 april, 2004 Har bara 119 33cl burkar... snyft... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts