seal Skrivet 31 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 mars, 2004 På uppdraget Supply & Diamont (säkert felstavat ) så ska man ju åka med den snabbaste båten till en rosa prick. Jag har försökt några gånger men hinner aldrig fram, kanske för att jag åker väldigt klumpigt, men nu till frågan: Vad gör man när man kommit fram, skjuta ihjäl folk eller bara få båten dit... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Peskele Skrivet 31 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 mars, 2004 har för mig att uppdraget heter Supply & Demand . Sen så är jag inte säker riktigt vilket uppdrag du menar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
seal Skrivet 31 mars, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 31 mars, 2004 har för mig att uppdraget heter Supply & Demand . Sen så är jag inte säker riktigt vilket uppdrag du menar Det heter nog så ja Men det är det där uppdraget då man ska ta "den snabbaste båten" som man har tagit åt Roberto Diaz (elelr vad han heter). Och så ska man åka till en rosa prick fast dit har inte jag hunnit att komma eftersom att det kommer fram "misson Failed" pga. att det tar för lång tid Vet d vilket jag menar då???? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
adde_as Skrivet 1 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 april, 2004 (redigerad) Det heter nog så ja Men det är det där uppdraget då man ska ta "den snabbaste båten" som man har tagit åt Roberto Diaz (elelr vad han heter). Och så ska man åka till en rosa prick fast dit har inte jag hunnit att komma eftersom att det kommer fram "misson Failed" pga. att det tar för lång tid Vet d vilket jag menar då???? jag tror du skall åka till en lyxjakt och komma först till den-försök att köra det om och om igen så klarar du det nog du kan också kolla på kartan vartv du ska och räkna ut kortaste vägen Redigerad 1 april, 2004 av adde_as Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Peskele Skrivet 1 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 april, 2004 jag fattar inte om du menar updraget ta båten och döda människor eller att race'a med båten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
adde_as Skrivet 1 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 april, 2004 jag fattar inte om du menar updraget ta båten och döda människor eller att race'a med båten. menar han inte racet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
seal Skrivet 1 april, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 april, 2004 menar han inte racet? hmm, man ska ta den "snabbaste båten" och åka till den rosa pricken som jag sagt, jag tror att den va någon stans vid golfbanan men jag är inte säker!! Men det är i alla fall inte några andra båtar med!! Jag hinner inte fram bara :-S Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
adde_as Skrivet 1 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 april, 2004 det måste vara båtracet till en lyxjakt och Lance e med också tror ja e du verkligen säker på att det inte e typ 4 båtar med? finns det ett tidtagarur uppe till höger?(det bör det inte finnas) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
seal Skrivet 2 april, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 april, 2004 det måste vara båtracet till en lyxjakt och Lance e med också tror ja e du verkligen säker på att det inte e typ 4 båtar med? finns det ett tidtagarur uppe till höger?(det bör det inte finnas) Jag klarade det nu, jag hann fram till lyxjakten och sedan skulle jag bara tillbaka, då skörde Lance och jag satt och skulle skjuta alla som skjöt mig ;-) . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts