Noxzist Skrivet 31 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 mars, 2004 hello!... Jag ska troligtvis jobba på ett ställe där dom hugger ved Där tjänar jag runt 70 kr/ h (nått att skryta om ? ) Det är så att jag har tänkt att köpa mig en scooter, runt 15 000 med försäkring då var kommer ni att sommar jobba och vad ligger lönen på då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 31 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 mars, 2004 Jag hoppas att jag kommer få jobb på OKQ8 där jag praoade för ett tag sen. Jag tänker även köpa en scooter för pengarna jag kommer att tjäna ihop, om jag nu får jobbet. Noxzist: 70kr/h är ju rätt så saftigt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Peskele Skrivet 31 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 mars, 2004 skulle vara roligt , men vet itne . Skulle vara häftigt att spara pengar te spel å sånt , men jag vet inte Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lance Vance Dance Skrivet 31 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 mars, 2004 (redigerad) Ett lager där man packar ner saker i kartonger. Ett riktigt slapparjobb och 60 kr/h i lön (är över 18 år) . Man ska inte anstränga sig allt för mycket, det är ju trots allt sommarlov Noxzist: Om du är under 18 så är det jävligt bra lön. Tar man sån sommarpraktik som kommunen ordnar åt en så får man 23 kr/h Redigerad 31 mars, 2004 av Lance Vance Dance Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 31 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 mars, 2004 (redigerad) humm.. ska nog jobba hos min pappa... räknar med att tjäna ca 1000 spänn/dag (8h).. 750kr som minnst allafall.. Redigerad 31 mars, 2004 av GiZmo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 31 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 mars, 2004 Vart jobbar din farsa då?! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 31 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 mars, 2004 egenföretagare.. säljer smörjfett till maskiner.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BigBear Skrivet 31 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 mars, 2004 (redigerad) Fick brev igår om att de é bekräftat att jag får sommarjobbet. Ska jobba på nå ställe, typ plocka skräp, rensa ogräs, byta lampor o sånna roliga saker , jobbade där förra året. Tjänade då 50 kr/tim (var då 16), nu ligger lönen på 54 kr/tim (17 år), en polare ska också jobba där, han é 18 och hans lön ligger på 70 kr/tim, så jävla dåligt att de skiljer över 15 kr i timmen mellan 17 och 18, men é man myndig o vuxen så... Redigerad 31 mars, 2004 av BigBear Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Noxzist Skrivet 31 mars, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 31 mars, 2004 Jag vet att det e saftigt med pengar det jag tjänar (70 spänn/ h) men i detta fallet känner vi (min morsa o jag) killen som "håller" i det hmm...... vet att dom stackarna i kommunen tjänar lite ps. om man säger så : RUNT 70 spänn.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
swat Skrivet 31 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 mars, 2004 en kiosk och känner ingen dr och får! 200/h!!!!! så över jobba behöver man inte!. ska nog inte jobba så mycket! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 31 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 mars, 2004 ska kanske jobba hos min farsa i år, lär få typ 400/dag, ska isåfall sortera pärmar och sortera i deras datasystem.. rätt så slappt jobb Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Peskele Skrivet 31 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 mars, 2004 Ett lager där man packar ner saker i kartonger. Ett riktigt slapparjobb och 60 kr/h i lön (är över 18 år) . Man ska inte anstränga sig allt för mycket, det är ju trots allt sommarlov Noxzist: Om du är under 18 så är det jävligt bra lön. Tar man sån sommarpraktik som kommunen ordnar åt en så får man 23 kr/h 30-70 kr/h timmen i kommun . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Noxzist Skrivet 31 mars, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 31 mars, 2004 det beror på hur gammal du är då Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Peskele Skrivet 31 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 mars, 2004 Typ i Karlstad får man 30 , Arvika 49 och Norrköping eller nått på N iaf så fick man 70 kr i timmen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fr34k Skrivet 31 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 mars, 2004 ska plantera i sommar.. kring 40 öre per planta får ihop ca 10000 kr på en månad(lönen beror ju på hur mycket man plantar) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Peskele Skrivet 1 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 april, 2004 ska plantera i sommar.. kring 40 öre per planta får ihop ca 10000 kr på en månad(lönen beror ju på hur mycket man plantar) låter lite 40 öre fast inte totala , sen måste jag erkänna att det låter tråkigt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wild_hawk Skrivet 1 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 april, 2004 (redigerad) Har hittat ett jobb som jag ska ha i sommar, det är lager arbete på ett ställe.. De betalar bra 10.000 kr för en månad Redigerad 1 april, 2004 av Wild_hawk Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 1 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 april, 2004 ska plantera i sommar.. kring 40 öre per planta får ihop ca 10000 kr på en månad(lönen beror ju på hur mycket man plantar) Så du ska plantera 25000 plantor? Kul! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 1 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 april, 2004 Blir väl att dela ut tidningar som vanligt. Får 150 kr/h inkl. OB-ersättning, men då jobbar jag natt och endast 2h! Blir ca 7000 i månaden. Mycket pengar för att bara arbeta 2h/dag, men jag vill helst jobba mer och på dagtid. Problemet är att det är ruskigt dåligt med jobb här i västervik just nu och att det går allmänt dåligt för Sverige. Men en sak som är bra med att dela ut tidningar är att man får semesterersättningen ett år senare, så i maj/juni förväntas jag få 1500 kr tack vara förra årets sommarjobb Så man kan egentligen säga att man tjänar 8500 i månaden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 1 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 april, 2004 e för ung att sommarjobba... scooter... ska ni köra runt med den inne i stan? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts