Guest DR.Evil Skrivet 30 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 mars, 2004 hur uppdaterar man Half-Life?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 30 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 mars, 2004 (redigerad) Laddar ner en Patch! Redigerad 30 mars, 2004 av Green_Goblin Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Guest DR.Evil Skrivet 30 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 mars, 2004 vart... alltså villken sida??? :"> Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 30 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 mars, 2004 vart... alltså villken sida???:"> http://www.halflife.nu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AE_Dave Skrivet 30 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 mars, 2004 Men snälla! Skriv i den redan existerande HL tråden istället för att skapa massa nya onödiga trådar med typ 2 mm kort text, lika bra att använda de äldre trådarna ifall dom finns... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
virre_viking Skrivet 31 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 mars, 2004 jag har sökt rätt mycket på sökmotorerna här nu.. men kan inte hittta.. iaf i kör sedan regedit ska man kunna hitta sitt halflife cd key... vart i regedit gör man det ?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LoneWolF Skrivet 31 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 mars, 2004 jag har sökt rätt mycket på sökmotorerna här nu.. men kan inte hittta.. iaf i kör sedan regedit ska man kunna hitta sitt halflife cd key... vart i regedit gör man det ?? Varför inte bara kolla vilken key du har på förpackningen? Pirat eller? HKEY_CURRENT_USER -> Software -> Valve -> Half-Life -> Settings Där finns en sträng som heter "key". Det är i den som cdkeyn lagras. Den står utan "-". Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
3reZZ Skrivet 1 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 april, 2004 Varför inte bara kolla vilken key du har på förpackningen? Pirat eller? HKEY_CURRENT_USER -> Software -> Valve -> Half-Life -> Settings Där finns en sträng som heter "key". Det är i den som cdkeyn lagras. Den står utan "-". ajja tack för hjälpen.. det var jag som skrev på virre_vikings profil.. neeej jag har inte pirat.. men ja hittar inte cdkeyn Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts