Blaque Skrivet 7 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2002 Jag tycker gtasajten.com är bra Då stämmer det alltså! Jag har under en lång tid haft den underliga känslan av att jag inte är ensam om att tycka det..! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTaJäGaReN Skrivet 7 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2002 Jaha! Men vaddå? GTASajten.com är ju as-dålig!!! Om man skulle ta bort grafiken, designen, filmer, bilder, nyheter, forumet, och allt annat!!! ----- ÄDIT BY GTaJäGaReN ----- Jag har ny data! Ska fixa FrontPage 2000 nångång och fortsätta uppdatera min GTA-sajt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 8 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 8 november, 2002 Gtasajten rockar! www.gtasajten.com! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jocken Skrivet 8 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 8 november, 2002 Min egen (den e inte så klar) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jocken Skrivet 8 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 8 november, 2002 Min egen (den e inte så klar) SORRY! ta den här istället Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ocke Skrivet 8 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 8 november, 2002 vi vill inte se dig mer Håller med till 100%! jag tycker arvids gta sajt är bra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 9 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 9 november, 2002 Ja Andreas J kan fan ta sig ditt jävla pundo Arvid rockar.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts