seal Skrivet 30 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 mars, 2004 Jag letar lite efter HP för att få fram lite bunusar, jag kollar då på en karta som jag skrivit ut! Men jag hittar inga HP, jag är väldigt noga men var dom är, kan man inte hitta HP när man är tidigt i spelet?? Jag har just klarat "Sir, Yes sir"... Eller är det fel på kartan?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
adde_as Skrivet 30 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 mars, 2004 Jag letar lite efter HP för att få fram lite bunusar, jag kollar då på en karta som jag skrivit ut! Men jag hittar inga HP, jag är väldigt noga men var dom är, kan man inte hitta HP när man är tidigt i spelet?? Jag har just klarat "Sir, Yes sir"... Eller är det fel på kartan?? skulle jag kunna få se kartan? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 30 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 mars, 2004 Jag letar lite efter HP för att få fram lite bunusar, jag kollar då på en karta som jag skrivit ut! Men jag hittar inga HP, jag är väldigt noga men var dom är, kan man inte hitta HP när man är tidigt i spelet?? Jag har just klarat "Sir, Yes sir"... Eller är det fel på kartan?? HP= Harry Potter, Hidden Package, Hål i Pannan? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Diver Skrivet 31 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 mars, 2004 Jag letar lite efter HP för att få fram lite bunusar, jag kollar då på en karta som jag skrivit ut! Men jag hittar inga HP, jag är väldigt noga men var dom är, kan man inte hitta HP när man är tidigt i spelet?? Jag har just klarat "Sir, Yes sir"... Eller är det fel på kartan?? När du gjort det uppdraget bör du kunna hitta alla paket Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
seal Skrivet 31 mars, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 31 mars, 2004 När du gjort det uppdraget bör du kunna hitta alla paket Okej, får väl leta lite mer noga då!! Vissa hittar jag och vissa inte! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
seal Skrivet 4 april, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 april, 2004 Nu vet jag vad felet är, jag laddade ner Pakage Viewer och såg att vissa HP låg på olika ställen när jag jämför kartorna, inte så stor skillnad men de räckte visst för att jag inte skulle hitta vissa HP!!! har 35 st nu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 4 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 april, 2004 jag har 4 hidden package :"> kanske ska börja samla? eller vad tycker ni? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
adde_as Skrivet 4 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 april, 2004 jag har 4 hidden package :"> kanske ska börja samla? eller vad tycker ni? kanske Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
seal Skrivet 4 april, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 april, 2004 jag har 4 hidden package :"> kanske ska börja samla? eller vad tycker ni? haha, jag samlar HP varje gång jag inte vet vad jag ska gröa, så att jag får mer vapen, siktar på en minigun nu så :"> Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 4 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 april, 2004 HP= Harry Potter, Hidden Package, Hål i Pannan? Hmm.. jag vet då inte om harry potter är med i VC.. Och inte får man några bonusar om man har hål i pannan så jag skulle ju högst troligt chansa på att det är Hidden Package han menar.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
seal Skrivet 4 april, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 april, 2004 Hmm.. jag vet då inte om harry potter är med i VC.. Och inte får man några bonusar om man har hål i pannan så jag skulle ju högst troligt chansa på att det är Hidden Package han menar.. Helt rätt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 5 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 april, 2004 Jag trodde absoulut att det var healtpoint han menade. Alltså hjärtan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mackan 46 Skrivet 6 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 april, 2004 jag har en karta med alla hp som jag hittade på gta sajten men den stämmer inte riktigt. som t.ex på flygplatsen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
seal Skrivet 6 april, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 april, 2004 jag har en karta med alla hp som jag hittade på gta sajten men den stämmer inte riktigt. som t.ex på flygplatsen. Det var den jag använde, den är inte helt exakt... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
adde_as Skrivet 6 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 april, 2004 ingen karta är helt exakt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
seal Skrivet 6 april, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 april, 2004 ingen karta är helt exakt nej jag märker det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mackan 46 Skrivet 6 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 april, 2004 vad är Pakage Viewer för något. finns det bara till dator eller. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
adde_as Skrivet 6 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 april, 2004 Pakage viewer- aldrig hört men det lär väll vara nån karta eller nåt till Hidden packages eller Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
seal Skrivet 9 april, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 april, 2004 Pakage viewer- aldrig hört men det lär väll vara nån karta eller nåt till Hidden packages eller Det är den dära filen som man laddar sitt spel i och sedan ser man alla HP som är kvar på VC, den finns på Gtamods har jag för mig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
helmer Skrivet 9 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 april, 2004 http://guides.ign.com/guides/16137/page_8.html Där hittar ni ingen karta, men print och en beskrivning över alla paket. Har hittat (kollat om jag har tagigt förut) nästan alla med hjälp av den. Jag har 99 paket än så länge Sidan har även guider till massa andra saker i Vice City Vill ni ha en karta, så hittar ni en bra på www.all-vicecity.com eller något sådant... Gta-Freak vet adressen om jag inte minns fel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts