Sin Skrivet 30 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 mars, 2004 (redigerad) Hej, jag e ny här och undrar om mina GTA videos e bra. Jag vill ha några kommentarer om hur jag kan bli bättre... Info om mig: Jag e 13år, gillar stunta på GTA o fixa me HTML.:"> länkarna till stunt videorna. The Stunter Friendstunt Teamwork Redigerad 6 april, 2004 av Sin Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ghost Rider Skrivet 30 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 mars, 2004 Ingen funkar ju?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Peskele Skrivet 30 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 mars, 2004 (redigerad) Ingen funkar ju?? teamwork fungerar ju Sen så när jag "tittat" på teamwork såmärker man att du har för stor , sån där bildstorlek eller hur man ska säga Redigerad 30 mars, 2004 av Peskele Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sin Skrivet 31 mars, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 31 mars, 2004 ok, jag har fixat de "döda" länkarna. Peskele, vad menar du med för stor bildstorlek? förklara lite mer,tack... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ghost Rider Skrivet 31 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 mars, 2004 Hur gjorde du dom där gryma explotionerna när du åkte motorcykel så den ändrade färg. och vilket program använde du för att få hela bildem..? En fråga till vilken modd är det du har installerat när du far runt i luften med en comet så det ser ut som eldflammor där bak.? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlIpKnOt Skrivet 31 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 mars, 2004 (redigerad) hmm.. den första filmen var bra i början.. men sen va det bara massa moddade bilar. inte så intressant att se på.. det är ju bara att åka in i en vägg med en moddad bil så gör men ju massa volter och shit... den andra vara bra men inte något specielt... har inte fått ner den tredje än.. EDIT: nu har ja sett den också den var rätt okej aja.. men hur gör man för att lägga upp sina egna filmer? Redigerad 31 mars, 2004 av SlIpKnOt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jowi Skrivet 31 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 mars, 2004 Tycker att jag själv är ganska duktig på att hoppa och så. Men jag fattar inte hur ni gör dom där super-spinn hoppen med mcn? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sin Skrivet 31 mars, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 31 mars, 2004 Ghostrider, modifikationen är the Brokenmod. SlIpKnOt, du kan lägga upp dina filmer på www.thegamersalliance.com. jowi, det är bara tur... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ghost Rider Skrivet 31 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 mars, 2004 Tackar men hur fick du in så hela motorcykeln syns i bilden då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Peskele Skrivet 31 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 mars, 2004 ok, jag har fixat de "döda" länkarna. Peskele, vad menar du med för stor bildstorlek? förklara lite mer,tack... I half siza får jag teamwork videon i gånger 3 format. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sin Skrivet 1 april, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 april, 2004 Tackar men hur fick du in så hela motorcykeln syns i bilden då? Vad menar du? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ghost Rider Skrivet 6 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 april, 2004 Hur gör du så att du inte kan armla av motorcykeln då Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sin Skrivet 6 april, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 april, 2004 (redigerad) Jag har INGEN modifikation eller något som gör så att han inte kan ramla. Man ska försöka o landa med framhjulet först, men bara med en liten vinkel. Redigerad 6 april, 2004 av Sin Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts