Patrik Skrivet 30 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 mars, 2004 hur delar man ut pizzorna? när ja kommer till gubben står han bara still å ja vet inte vilken knapp ja ska trycka på!... hjälp! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 30 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 mars, 2004 Kolla på sidan och tryck skjuta knappen! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 30 mars, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 mars, 2004 Okej, Thank You!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 30 mars, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 mars, 2004 nix de funkar ju inte,dom snackar ju om "drive-by" för att kasta pizzorna till kunderna.. men hur i helsicke gör man de?? de gick inte precis att trycka på skut knappen?! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Peskele Skrivet 30 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 mars, 2004 kolla åt höger eller vänster på pizzafaggion sen trycker du på skjut knappen så kastar tommy en pizza åt det hållet du valde , precis så som goblin sa. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 30 mars, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 mars, 2004 oops! sorry, det funkade visst Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
seal Skrivet 31 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 mars, 2004 oops! sorry, det funkade visst Hur går det?? Klarar du Pizza Boy eller?? Det är enkelt så du borde ju klara det utan problem, men det är långtråkigt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
adde_as Skrivet 1 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 april, 2004 Hur går det?? Klarar du Pizza Boy eller?? Det är enkelt så du borde ju klara det utan problem, men det är långtråkigt eller hur det e ju så j***a drygt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
seal Skrivet 1 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 april, 2004 eller hur det e ju så j***a drygt hehe, det var precis så att jag orkade med att köra alla tio, jag visste ju inte hur många nivåer jag hade kvar eftersom att det inte står, ska det vara så??? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 1 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 april, 2004 jag kanske e lite äfter, men vart e moppen? PIZZABOY moppen alltså...för jag har en som står i mitt garage i vercetti estate, kan jag trycka på + och köra eller måste jag hämta en helt ny? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
seal Skrivet 1 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 april, 2004 jag kanske e lite äfter, men vart e moppen? PIZZABOY moppen alltså...för jag har en som står i mitt garage i vercetti estate, kan jag trycka på + och köra eller måste jag hämta en helt ny? Prova att trycka på plus på moppen du har i ett garage! Funkar inte det så finns det PizzaBoy'arna vid Pizzeriorna! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 1 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 april, 2004 Prova att trycka på plus på moppen du har i ett garage! Funkar inte det så finns det PizzaBoy'arna vid Pizzeriorna!!! Okey ska testa det Men finns den vid VARENDA pizzeria? typ som vid pizzerian vid kaufmans cabs? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
seal Skrivet 1 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 april, 2004 Okey ska testa det Men finns den vid VARENDA pizzeria? typ som vid pizzerian vid kaufmans cabs? Hmm, skulle nog tro det :-) Jag körde i alla fall mitt "Pizza Race" där uppe på andra ön, under DownTown tror jag, vet inte namnet på stadsdelen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 1 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 april, 2004 Hmm, skulle nog tro det :-) Jag körde i alla fall mitt "Pizza Race" där uppe på andra ön, under DownTown tror jag, vet inte namnet på stadsdelen okey, drar och testar nu tack för tipset! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 1 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 april, 2004 loosa PIZZABOY uppdraget! :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Peskele Skrivet 1 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 april, 2004 jag körde där vid pizzan norr om malibu club.Behövde bara köra det 2 gånger när jag gjorde det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
seal Skrivet 2 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 april, 2004 okey, drar och testar nu tack för tipset! OJ, misstag av mig, kollade på kartan och ser att det visst var i DownTows jag körde mina Pizza-uppdrag!!! Klarade du det föressten? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts