Bubbli Skrivet 30 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 mars, 2004 Någon har säkert sett det eller så men jag var och kollade på imdb Och såg plotoutlinen på GTA:SA pch det står så här (skit kort men ändå!) Plot Outline: A similar theme of previous Grand Theft Auto games taken place on the West Coast with a modern gangster setting Coolt va! då e det 99,9% att det e nutid( för mig men :"> För är andra!(och lite för mig)) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
124 Skrivet 30 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 mars, 2004 Ja, vad ska man nu tro om det där? Är det att lita på? Själv så tar jag det som en ganska säker källa. Men det som jag väntar på är GTA:s nyhetsbrev. Det kommer ju aldrig tycker jag.. Som tidigare uttryckt, blir det G-shit style på spelet så blir det intressant, men säkert nån dum hårdrockare som bojkottar det för att dom tror att dom ska ta skada av det. (ingen och jag menar ingen ska ta illa upp av det där!!) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xekenx Skrivet 30 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 mars, 2004 Ja, vad ska man nu tro om det där? Är det att lita på? Själv så tar jag det som en ganska säker källa. Men det som jag väntar på är GTA:s nyhetsbrev. Det kommer ju aldrig tycker jag.. Som tidigare uttryckt, blir det G-shit style på spelet så blir det intressant, men säkert nån dum hårdrockare som bojkottar det för att dom tror att dom ska ta skada av det. (ingen och jag menar ingen ska ta illa upp av det där!!) Det är ju en mycket stor och seriös sida så jag tror man kan se det som en säker källa, låter ytterst lovande i så fall ju Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
124 Skrivet 31 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 mars, 2004 Det är ju en mycket stor och seriös sida så jag tror man kan se det som en säker källa, låter ytterst lovande i så fall ju Jo det är ju det som jag tycker... sidan har ju haft rätt med andra grejer oxå. Men alla kan vi ju ha fel, men jag hoppas innerligt att det här inte är en av de tillfällena..! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LunCh Skrivet 31 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 mars, 2004 Jag tror inte på det föräns jag har läst det på rockstars egna hemsida Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 2 april, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 april, 2004 Boooooooooooooooring du e! Det e en SKIT seriös sida och det e ju ganska säkert ja mena allt har ju tytt på det sedan vi (nästan alla) kom "överens" om att det inte skulle vara 70-talet eller så!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 2 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 april, 2004 LunCh: jag är 99,9% säker på att Rockstar nämner vilket årtal GTA: SA utspelas på deras sida, de skulle snarare göra det på GTA: SAs hemsida, och det gör de nog inte förrns spelet har släppts.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts