guardian Skrivet 30 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 mars, 2004 kanske fel forum men ändå: 1.kan man få ett gratis forum som fungerar på ungefär samma sätt som gtasajtens forum? 2. vart kan man få det i från? 3. tack för svar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gurgel Skrivet 30 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 mars, 2004 http://invisionfree.com/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 30 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 mars, 2004 www.forumer.com Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lord of Slaanesh Skrivet 3 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 april, 2004 Eftersom topicen har ett så bra namn så ids jag inte göra en ny topic. Jag frågar här istället. Vet någon hur man ändrar sina "Post Icons" (smiliesarna ovanför Add Reply) då man har ett Invision-forum? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 3 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 april, 2004 (redigerad) Eftersom topicen har ett så bra namn så ids jag inte göra en ny topic. Jag frågar här istället. Vet någon hur man ändrar sina "Post Icons" (smiliesarna ovanför Add Reply) då man har ett Invision-forum? Admin CP > Skinning & Styles > Images Nej, det var fel. Det är någon medlems inställning, ska skrika åt skribb. Han vet nog. Redigerad 3 april, 2004 av Curly Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 3 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 april, 2004 smiliesarna ovanför add reply? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lord of Slaanesh Skrivet 3 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 april, 2004 (redigerad) Jag menade då man håller på skriva sin post och är klar med den. Äh, skiten är POST ICONS iaf men vart ändrar man dom. Dom ligger nästan precis ovanför "File Attachments". Redigerad 3 april, 2004 av Lord of Slaanesh Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 3 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 april, 2004 Åh jasså dom. i images så klart. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts