Sarah80 Skrivet 5 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2002 har precis fått Gta3... satt o funderade på hur mycket poäng man måste ha för att komma till den andra ön...Är det nån snäll o hjälpsam person som kan svara på min lilla fråga? tack på förhand. / Sarah Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 5 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2002 Man behöver inte komma upp i något speciellt antal poäng, det är bara att göra uppdragen så kommer du förr eller senare över till den andra ön På första ön måste du göra 20-30 uppdrag för att komma vidare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sarah80 Skrivet 5 november, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 november, 2002 Aha oki... fick för mig att det var poängen det hängde på... jag har gjort 22 så det är bara o göra några till så... får man nåt medelande när man kan åka över till andra ön? jag kankse verkar helt borta men jag har inte spelat det här förut... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 5 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2002 Ja, du får på sätt och vis ett meddelande men mer ska jag inte avslöja Du lär märka det... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sarah80 Skrivet 5 november, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 november, 2002 tackar tackar... Jag hoppas att jag kommer över till andra ön snart! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 5 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2002 tackar tackar... Jag hoppas att jag kommer över till andra ön snart! Lycka till! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 5 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2002 Du Sarah80 är du tjej? (ta inte illa upp asså) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 5 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2002 Du måste ha 100 000 för att kunna göra det sista uppdraget. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 5 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2002 (redigerad) Nej 500 000 sen får man en miljon Redigerad 5 november, 2002 av Stoffe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 5 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2002 Nej 500 000 sen får man en miljon sista uppdraget på Portland... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 5 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2002 Jaså du menar det... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hedagarden Skrivet 5 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2002 Om Sarah80 är den första aktiva tjejen här på forumet, vilket jag tror, vill jag välkomna dig med öppna armar. Snart kommer resten också... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 5 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2002 (redigerad) asuka, som hon heter, är ju inte vidare aktiv men hon är här ibland Redigerad 22 juli, 2003 av Stoffe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hedagarden Skrivet 5 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2002 Men det är ju alltid trevligt med några från det motsatta könet. Man skulle nästan kunna tro att detta är ett bögforum....bara killar...nä...skämt åsido, det är roligt att det finns tjejer som spelar GTA3. Jag försöker få min tjej att gilla data, men det går så där. Hon tyckte dock det var kul att se på när jag spelade Hitman 2. Ett steg i rätt riktning... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 5 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2002 Men det är ju alltid trevligt med några från det motsatta könet. Man skulle nästan kunna tro att detta är ett bögforum....bara killar...nä...skämt åsido, det är roligt att det finns tjejer som spelar GTA3. Jag försöker få min tjej att gilla data, men det går så där. Hon tyckte dock det var kul att se på när jag spelade Hitman 2. Ett steg i rätt riktning... A little step for mankind, a big step for Hedagarden. Nae jag bara skoja.(hoppas det inte gjorde nåt). Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 5 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2002 Men det är ju alltid trevligt med några från det motsatta könet. Man skulle nästan kunna tro att detta är ett bögforum....bara killar...nä...skämt åsido, det är roligt att det finns tjejer som spelar GTA3. Jag försöker få min tjej att gilla data, men det går så där. Hon tyckte dock det var kul att se på när jag spelade Hitman 2. Ett steg i rätt riktning... HAHA, bögforum... Kanske det kanske, eller gillar inte vi varann?? MER GTA TILL TJEJERNA! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 5 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2002 HAHA, bögforum... Kanske det kanske, eller gillar inte vi varann?? MER GTA TILL TJEJERNA!!! Håller med till 100%! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 5 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2002 Ja det var ju roligt!!!(Fler tjejer borde gilla GTA-serien).....Hedagarden hur långt har du kommit på Hitman 2??? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hedagarden Skrivet 6 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2002 (redigerad) Ja det var ju roligt!!!(Fler tjejer borde gilla GTA-serien).....Hedagarden hur långt har du kommit på Hitman 2??? Varvat det... A little step for mankind, a big step for Hedagarden. Nae jag bara skoja.(hoppas det inte gjorde nåt). Näe...det är lugnt... Jag tycker nog att vi är som en stor familj... Redigerad 6 november, 2002 av Hedagarden Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hedagarden Skrivet 6 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2002 (redigerad) Dubbel post... Redigerad 6 november, 2002 av Hedagarden Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts