epix Skrivet 5 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 maj, 2004 öh nä tyvär jävla viktigpetter Viktigpetter? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 5 maj, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 maj, 2004 Viktigpetter? men de va inte till dig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SuXx Skrivet 5 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 maj, 2004 men de va inte till dig Han undrade varför han skrev "viktigpetter". Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 5 maj, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 maj, 2004 (redigerad) ja men ja mena på att han inte behöver lägga sig i *jag sa de för att nån sa att ja hade damp* Redigerad 5 maj, 2004 av Patrik Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SuXx Skrivet 5 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 maj, 2004 ja men ja mena på att han inte behöver lägga sig i *jag sa de för att nån sa att ja hade damp* Det var jag som frågade om du hade det och eftersom att detta är ett forum och ingen snackar privat (Allt är öppet för alla) så får man väl ändå fråga saker/lägga sig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fr34k Skrivet 5 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 maj, 2004 w0rd Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Diver Skrivet 5 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 maj, 2004 Det var jag som frågade om du hade det och eftersom att detta är ett forum och ingen snackar privat (Allt är öppet för alla) så får man väl ändå fråga saker/lägga sig. Det är ett forum som handlar om Vice City och knappast ett ställe för personliga påhopp så lägg ner skitsnacket och berätta om dina erfarenheter, kom med frågor eller läs o tig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 5 maj, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 maj, 2004 Det var jag som frågade om du hade det och eftersom att detta är ett forum och ingen snackar privat (Allt är öppet för alla) så får man väl ändå fråga saker/lägga sig. sorry, e på dåligt humör idag har nå jävla redovisning imårrån.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr Mister Skrivet 5 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 maj, 2004 men lol... ingen av er kan ha någe bra betyg i tyska... 6 (inte sexualitets-sex) stavas Sechs! Exakt! Uttalet blir genast mycket roligare när man har fattat det! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
epix Skrivet 5 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 maj, 2004 Det är ett forum som handlar om Vice City och knappast ett ställe för personliga påhopp så lägg ner skitsnacket och berätta om dina erfarenheter, kom med frågor eller läs o tig Tryck på Report och håll käften istället då. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Diver Skrivet 5 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 maj, 2004 Tryck på Report och håll käften istället då. Naturligtvis har du rätt Nätpoliser är heller inge kul Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 5 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 maj, 2004 (redigerad) Men ska ni sluta bråka eller? det började med att en snubbe ville veta vart man fick bilen ifrån, nu så bråkar ni as mkt, ska inte ni gå lite ontpopic? (jag e inte arg ) Redigerad 5 maj, 2004 av Xemtoth Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 5 maj, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 maj, 2004 Men ska ni sluta bråka eller? det började med att en snubbe ville veta vart man fick bilen ifrån, nu så bråkar ni as mkt, ska inte ni gå lite ontpopic? (jag e inte arg ) haha! ja du har rätt.. då gör vi så här: Jag har fixat den bilen nu.. e de nån mer som undrar så använder man hamaren eller så finns den ibland på båtområdet.. så nu e den här topicen slut.. alla har fått veta vad dom ville! SLUT! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
minigun Skrivet 6 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 maj, 2004 Det betyder väl säkerhetsgrupp 6? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts