Jump to content

grupe sech bilen

Patrik
 Share

Recommended Posts

ja men ja mena på att han inte behöver lägga sig i *jag sa de för att nån sa att ja hade damp* :mellow:

Det var jag som frågade om du hade det och eftersom att detta är ett forum och ingen snackar privat (Allt är öppet för alla) så får man väl ändå fråga saker/lägga sig.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det var jag som frågade om du hade det och eftersom att detta är ett forum och ingen snackar privat (Allt är öppet för alla) så får man väl ändå fråga saker/lägga sig.

Det är ett forum som handlar om Vice City

och knappast ett ställe för personliga påhopp

så lägg ner skitsnacket och berätta om dina erfarenheter, kom med frågor eller läs o tig

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

sorry, e på dåligt humör idag :mellow: har nå jävla redovisning imårrån....

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det är ett forum som handlar om Vice City

och knappast ett ställe för personliga påhopp

så lägg ner skitsnacket och berätta om dina erfarenheter, kom med frågor eller läs o tig

Tryck på Report och håll käften istället då.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Men ska ni sluta bråka eller? det började med att en snubbe ville veta vart man fick bilen ifrån, nu så bråkar ni as mkt, ska inte ni gå lite ontpopic?

(jag e inte arg :P )

haha! ja du har rätt.. då gör vi så här: Jag har fixat den bilen nu.. e de nån mer som undrar så använder man hamaren eller så finns den ibland på båtområdet.. så nu e den här topicen slut.. alla har fått veta vad dom ville! :mellow:

SLUT!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor