seal Skrivet 29 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 mars, 2004 (redigerad) Vart hittar man båtar??? Jag har precis kommit till andra ön, måste ja kanske klara mer uppdrag för att det ska ploppa fram båtar?? Redigerad 29 mars, 2004 av seal Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Peskele Skrivet 29 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 mars, 2004 (redigerad) hehe båtarna finns i hamnområdet i södraste delen av ön stavfel Redigerad 29 mars, 2004 av Peskele Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
seal Skrivet 29 mars, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 mars, 2004 (redigerad) Andra ön då eller??? Har inte orkat för jag trodde inte att det fanns några båtar där Redigerad 29 mars, 2004 av seal Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
adde_as Skrivet 30 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 mars, 2004 Andra ön då eller??? Har inte orkat för jag trodde inte att det fanns några båtar där hamnen ligger i söder på andra ön men det ligger lite båtar varsomhelst Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
megawatti Skrivet 30 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 mars, 2004 vid vattnet kanske??!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aikjonas12 Skrivet 30 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 mars, 2004 vid vattnet kanske??!! nej! På ett tak eller va trodde du? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
robban... Skrivet 30 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 mars, 2004 pssst.... ett tips... leta vid vattnet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 31 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 mars, 2004 Här är alla båtarna och var du hittar dem: Coast Guard: Står vid en brygga i närheten av infarten till hamnen på andra ön. Cuban Jetmax och Squallo: Marinan i hamnen på andra ön. Du måste ha köpt stället för att båtarna ska komma fram. Dinghy och Tropic: Står vid olika bryggor i kanalen på första ön, du kan inte missa dem. Reefer, Marquis, Speeder och Rio: Marinan på första ön. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts