Add3 Skrivet 29 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 mars, 2004 Jo jag undrar om någon vet vart man kan tanka drivrutiner till Ljud på internet.. Det är ett Msi Mainboard Combo 266 Eller Z66 kan inte läsa.. Ps. på Msi's hemsida hittade jag inte.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 29 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 mars, 2004 har du integrerat ljudkort? vad har du för Chipset på Mobot då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Add3 Skrivet 29 mars, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 mars, 2004 Det sitter inbyggt i moderkortet.. och vad är Mobot? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 29 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 mars, 2004 (redigerad) Det sitter inbyggt i moderkortet.. och vad är Mobot? Moderkortet Edit: Jag har nu exakt lika många posts som mitt member number (848) Redigerad 30 mars, 2004 av Curly Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 29 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 mars, 2004 ifall det sitter inbyggt i moderkortet kan du kolla manualen efter vilket chipset du har, jag hade VIA VT8237 Southbridge, så då hämtade jag ljuddrivrutiner fårn dem Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Add3 Skrivet 30 mars, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 mars, 2004 Okej men jag mr. Klantig slarvade bort både boken och Cd'n så jag kan inget kolla.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 30 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 mars, 2004 (redigerad) Enhetshanteraren? Du borde veta vad du har för moderkort, så du kan gå in på tillverkaren och leta efter ljuddrivrutiner där Redigerad 30 mars, 2004 av the-copy Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LunCh Skrivet 30 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 mars, 2004 Vart hämtar man drivrutiner till ett Sound Blaster live? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 30 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 mars, 2004 Vart hämtar man drivrutiner till ett Sound Blaster live? http://www.creative.com/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Add3 Skrivet 30 mars, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 mars, 2004 Jag lyckades hitta det: RealTek6500 hette det rätta.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts