R2D2 Skrivet 28 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 mars, 2004 Har precis köpt en ny telefon (den gamla la av). Det blev en Nokia 3200 (funkar w000000t), men har märkt att signalerna inte direkt är några mästerverk.... Finns det nåt sätt (kan kosta 10-20 spänn), där man kan antingen ladda upp egna mid-filer och få dom skickade till sin mobil, eller skapa egna i nåt program? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 29 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 mars, 2004 IR? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 29 mars, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 mars, 2004 IR? Du menar infraröd port? Har ingen sån i datorn, tyvärr. Vad kostar det, och var köper man det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 29 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 mars, 2004 http://www.needit.nu/product_info.php?cPat...1558596dac4c6e0 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 29 mars, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 mars, 2004 Går det att skicka den direkt....eller behöver man nåt program från nokia? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 29 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 mars, 2004 dunno! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
robban... Skrivet 30 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 mars, 2004 använder man inte bara en special usb kabel ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 31 mars, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 31 mars, 2004 använder man inte bara en special usb kabel ? Till Siemens...inte Nokia Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Visa Skrivet 31 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 mars, 2004 min mobil stödjer Mp3 som ringsingnal så jag bryr mig inte ontopic: Kan man inte skicka midi som mms till mobilen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 1 april, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 april, 2004 min mobil stödjer Mp3 som ringsingnal så jag bryr mig inte ontopic: Kan man inte skicka midi som mms till mobilen? var kan man skicka mms från internet då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
thotim Skrivet 4 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 april, 2004 (redigerad) Lägg up midi-filen på http://www.mobilsajten.nu sen mobilgodis / ringsingnaler / ladda upp....sen brukar komma upp efter nån dag....Sen är det typ gratis att ladda ner den från deras wapsida. Dom tar ingen extra sms avgift som mobilehits o så... Redigerad 4 april, 2004 av thotim Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts