DeMoN Skrivet 28 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 mars, 2004 jag laddade ner den där bil editorern till gta vc jag ändrade phoenix lite men nu funkar inte det j*vla sk*tet vad f*n ska jag göra? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 28 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 mars, 2004 ta backup på alla modd-filer och installera om....eller be om en orginal-fil. Jag har inte Vice City på PC, men nån annan har nog... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DeMoN Skrivet 29 mars, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 mars, 2004 snälla kan nån ge mig en?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DeMoN Skrivet 30 mars, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 mars, 2004 snälla kan nån ge mig en säkerhetskopia på handling? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 30 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 mars, 2004 Visst.handling.cfg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DeMoN Skrivet 31 mars, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 31 mars, 2004 (redigerad) tack så mycket det funkar ju inte att ladda ner den Redigerad 31 mars, 2004 av DeMoN Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts