_-MadeMaN-_ Skrivet 16 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 maj, 2004 Många frågor utan svar :/ Undrar om någon såg simpsons igår eller idag (notera datumet!) och undrar vad det var för låt som spelades när alla stjärnorna visade sig. Menar du det där avsnittet när dom gör en dokumentär om skolan? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sirius Skrivet 16 maj, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 16 maj, 2004 Menar du det där avsnittet när dom gör en dokumentär om skolan? japp Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xPisc Skrivet 21 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 maj, 2004 w0rdar sirius, massa frågor utan svar? Jag undrar fortfarande vad låten i SAAB reklamen heter...(Reklamen med alla frågor) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sirius Skrivet 22 maj, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2004 w0rdar sirius, massa frågor utan svar? Jag undrar fortfarande vad låten i SAAB reklamen heter...(Reklamen med alla frågor) kunde inte hitta något på deras sida :/ För övrigt så såg jag forrest gump idag och undrar vad låten heter när de är i vietnam, de är ute och går och så börjar musiken '(mycket trummor, manlig röst kanske bob dylan). Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stuaswift Skrivet 22 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2004 undrar vad låten på franks adventure 2 heter det är hiphop/rap och jag tror det e 2pac eller nån svart kille med grov röst som sjunger. ibörjan så sjunger han "runnin mc´s" om kan hjälpa sålänkar jag till spelet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 22 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2004 vad heter låten här? http://www.albinoblacksheep.com/flash/ddautta.php Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 1 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 juni, 2004 Va heter den där låten..som är typ reklam för målar färg... det är en massa oväder å sånt i den yäs ja förklara bäst Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts