Jump to content

Vad heter låten i filmen, reklam osv topicen

Sirius
 Share

Recommended Posts

Vi har alla säkert någon gång hört texten på en låt som vi gillar men inte kan namnet på, jag har sett några frågor på senare tid och tänkte starta en tråd där vi får alla frågor samlade så slipper vi få upp samma fråga (chansen för det minskar iaf).

Själv så skulle jag gärna vilja veta vad denna låten heter.

Redigerad av Sirius
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

• Inlägg 46
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

• 4 weeks later...
vill fortfarande veta namnet på vw reklamen där dom sjunger om "a superstar..."nånting ;)

Sen vill jag veta vem och vilka de är som sjunger "I wanna shake up your soul" . :( (hörde den på radion)

du menar:

aand wee all shine ouut, dididiiidididddiii

Jag tror det är en låt me dom dära klassiska engelska snubbarna...

BEATLEs, kom på de B) ja tror de e dom med tanke på att dom visar bilder på dom samtidigt dom kör runt i en bil... om de e den du menar

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag undrar vad låten som spelas i Jim Carreys film "Mina, jag och Irene" som spelas, när han får utbrott

Det är typ trummor, och sen några barn som sjunger "Nänä nänä nä"

-_-

Jag är inte alls säker på denna, men det finns en bananarama låt där de sjunger sådär. :rolleyes:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag undrar vad låten i Reklamen om nån bok heter. Den gå på 4-an och är den enda reklamen om en bok som går just nu vad jag vet.

I allafall, Den låter som en blandning av "Fithos Lusec" och "Sepheriot Theme", båda Final Fantasy låtar... Om det är någon hjälp. :D

Länk till kommentar
Dela på andra sidor