Sirius Skrivet 28 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 mars, 2004 (redigerad) Vi har alla säkert någon gång hört texten på en låt som vi gillar men inte kan namnet på, jag har sett några frågor på senare tid och tänkte starta en tråd där vi får alla frågor samlade så slipper vi få upp samma fråga (chansen för det minskar iaf). Själv så skulle jag gärna vilja veta vad denna låten heter. Redigerad 31 mars, 2004 av Sirius Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AE_Dave Skrivet 30 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 mars, 2004 Öh, är det där en låt? Hon sitt ju bara och säger "Open your eyes" gång på gång på gång på gång på gång på gång på... okej ni fattar principen.... Är det nån jäk*a hypnos-låt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 30 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 mars, 2004 Han menar låten som kommer när man trycker på ögonon. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 30 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 mars, 2004 Står ju - Vanilla skyes med paul mcartney eller hur han stavas :"> Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 31 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 mars, 2004 Söker reklam låten till Saab reklamen där de visar Saab 95 eller vad det är cap mot en bild på typ Miami eller något, men sen kommer en kille och en tjej och kör iväg ! De är uppe i "fjällen" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 31 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 mars, 2004 Vi har alla säkert någon gång hört namnet på en låt som vi gillar men inte kan namnet på hört namnet på en låt men inte kan namnet? du menar väl hört en låt men inte kan namnet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sirius Skrivet 31 mars, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 31 mars, 2004 Står ju - Vanilla skyes med paul mcartney eller hur han stavas :"> Fast när man går in på soundtrack så kan man ju spela upp vissa låtar och där finns den låten med och de låter inte likadant. Arvid: ändrade "namnet" till "texten" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Peskele Skrivet 31 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 mars, 2004 Står ju - Vanilla skyes med paul mcartney eller hur han stavas :"> Paul McCartney Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xPisc Skrivet 25 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 april, 2004 Vad heter låten i nya SAAB reklamen?, den me alla frågorna... Saab linear bussines o dom bilarna... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 25 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 april, 2004 ja har alltid tänk göra en sånn här topic ...fast ja har inte orkat... ingen ursäkt..men ja har faktiskt tänkt på det...saart komemr det en topic om Pollen/allergi.. skulle ja tro Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
samool Skrivet 25 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 april, 2004 Låten & artisten Sirius undrar om vad den heter, heter : Solsbury Hill - Peter Gabriel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sirius Skrivet 25 april, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 april, 2004 Låten & artisten Sirius undrar om vad den heter, heter : Solsbury Hill - Peter Gabriel Ah, äntligen. Tack samool Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Peskele Skrivet 25 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 april, 2004 vill fortfarande veta namnet på vw reklamen där dom sjunger om "a superstar..."nånting Sen vill jag veta vem och vilka de är som sjunger "I wanna shake up your soul" . (hörde den på radion) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xPisc Skrivet 25 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 april, 2004 vill fortfarande veta namnet på vw reklamen där dom sjunger om "a superstar..."nånting Sen vill jag veta vem och vilka de är som sjunger "I wanna shake up your soul" . (hörde den på radion) du menar: aand wee all shine ouut, dididiiidididddiii Jag tror det är en låt me dom dära klassiska engelska snubbarna... BEATLEs, kom på de ja tror de e dom med tanke på att dom visar bilder på dom samtidigt dom kör runt i en bil... om de e den du menar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Peskele Skrivet 26 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 april, 2004 jo har sett att en beatles kille är med men vad heter låten? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 26 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 april, 2004 jo har sett att en beatles kille är med men vad heter låten? Den heter "We all shine on" ^.^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 26 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 april, 2004 Jag undrar vad låten som spelas i Jim Carreys film "Mina, jag och Irene" som spelas, när han får utbrott Det är typ trummor, och sen några barn som sjunger "Nänä nänä nä" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sirius Skrivet 26 april, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 april, 2004 Jag undrar vad låten som spelas i Jim Carreys film "Mina, jag och Irene" som spelas, när han får utbrott Det är typ trummor, och sen några barn som sjunger "Nänä nänä nä" Jag är inte alls säker på denna, men det finns en bananarama låt där de sjunger sådär. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 26 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 april, 2004 Jag undrar vad låten som spelas i Jim Carreys film "Mina, jag och Irene" som spelas, när han får utbrott Det är typ trummor, och sen några barn som sjunger "Nänä nänä nä" Den heter typ Were gonna rock you.. Vet inte riktigt vem som sjunger.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Foo Skrivet 28 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 april, 2004 Jag undrar vad låten i Reklamen om nån bok heter. Den gå på 4-an och är den enda reklamen om en bok som går just nu vad jag vet. I allafall, Den låter som en blandning av "Fithos Lusec" och "Sepheriot Theme", båda Final Fantasy låtar... Om det är någon hjälp. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts