Bubbli Skrivet 9 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 april, 2004 Vinyler e dom "klistermärkena" man sätter på bilen så att den oftast blir ltie snyggare! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Iddiam Skrivet 9 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 april, 2004 ja trodde väll det men kan mana gjöra egna sådanna?! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 10 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 april, 2004 Vad tycker ni om min bil då? (Vill så gärna ha kritik) Skyline - sidan Skyline - höger framifrån Skyline - vänster bakifrån Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tigern Skrivet 10 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 april, 2004 Vad tycker ni om min bil då? (Vill så gärna ha kritik) Skyline - sidan Skyline - höger framifrån Skyline - vänster bakifrån Har du inte redan postat dessa bidraG? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 10 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 april, 2004 Har du inte redan postat dessa bidraG? Jo, kolla på sida 2. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Everest Skrivet 10 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 april, 2004 Vad tycker ni om min bil då? (Vill så gärna ha kritik) Skyline - sidan Skyline - höger framifrån Skyline - vänster bakifrån Ser väl ut som alla andra skylines.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 10 april, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 april, 2004 (redigerad) Sry, e hos min mormor just nu, ska fixa röstningstopcien så fort jag kommer hem. EDIT: Bostream hade problem med internet, fixar topic nu Redigerad 11 april, 2004 av Mikolan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts