Bubbli Skrivet 31 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 mars, 2004 Den hadde varit snygg om den inte hadde haft såna extremt skumma färger , Snygg bil, fast om den inte hadde vart i rosa pärlemor med vit dekal så visst snyggt! Vadå skumma färger jag tog inte den vanliga färgen och inte metallic sedan nån grön färg och jag tänkte ändra färg på dekalen men den var ganska snygg! Tyckte jag! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 31 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 mars, 2004 Nu kommer min omtalade Nissan Skyline! Skyline - sidan Skyline - höger framifrån Skyline - vänster bakifrån Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fr34k Skrivet 31 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 mars, 2004 doh! kom på att jag har tagit bort NFS:U.. men jag tror jag har kvar nån bild på eclipsen.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 31 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 mars, 2004 Ta-daaaaaaaaa! Säg vad ni vill, men jag tycker den är fätsnygg. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Add3 Skrivet 31 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 mars, 2004 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 31 mars, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 31 mars, 2004 Ok ändrade reglerna lite, bilderna måste inte vara 640x480, men bilder ur dem tre vinklarna ska tas Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
swat Skrivet 31 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 mars, 2004 mr.m var snyggast! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 31 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 mars, 2004 Vad tycker ni om min Skyline då? Vill ha lite kritik! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 31 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 mars, 2004 Topp3:s Eclipse var lätt snyggast! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 31 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 mars, 2004 F'n nu kan inte jag va med. p.g.a att BigBear har en likadan Vinyl :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Game_X Skrivet 31 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 mars, 2004 Acura Integra Type R: Sidan Snett Bakifrån Snett Framifrån Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 1 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 april, 2004 mr.m var snyggast! Swat just nu gillar jag dig och Mademan mest!!! Tack! Jag älskar att göra snygga bilar (bilar iallafall som jag tycker e snygga) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Guest Pååååålsson Skrivet 1 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 april, 2004 Till Jacke som ville ha kritik: enligt mig är din bil cool men inte snygg. Men här har vi min Eclipse. Säg va ni vill Från sidan Snett Bakifrån Snett Framifrån De va min bil dé. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kung_Jiwer Skrivet 8 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 april, 2004 Jag tycker Top3:s bil va snyggast! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
swat Skrivet 8 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 april, 2004 mr.m rulz tha house! annars så var alla snygga! keep up tha good work! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Barracuda Skrivet 8 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 april, 2004 Min: Bilden blev kass men, men... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LunCh Skrivet 8 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 april, 2004 Topp3s Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tigern Skrivet 8 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 april, 2004 (redigerad) HÄR är mina bidrag... Redigerad 8 april, 2004 av Tigern Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 9 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 april, 2004 Skulle inte själva TÄVLINGEN gå av stapeln idag? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Iddiam Skrivet 9 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 april, 2004 ja pracis. och vad är vinyler :"> :"> Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts