Mikolan Skrivet 28 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 mars, 2004 (redigerad) http://upl.silentwhisper.net/uplfolders/upload1/nfsu_taevlinglogo.jpg Jag bestämde mig för att göra en ny NFS:U tävling, eftersom jag gillade den gamla =P Reglerna är lika den gamla tävlingens men med några modifikaioner. Regler: 1. Endast 1 bil per person. 2. Inga nervärderande inlägg om varandras bildar. (kritik är tillåtet men inte t.ex. "Fy fan vad din bil är ful!". 3. Man får göra ej göra bilbyten under tävlingens gång, så välj bli noggrant. 4. Man får ej rippa andras bilar, alltså göra kopior. 5. Alla bilar kommer hamna i en omröstningstopic som öppnas 10 April 15:00. 6. Reputation spelar ingen roll, det är hur snygg bilen är som räknas 7. Bilderna ska vara i jpeg. Det ska tas tre bilder och ur dessa vinklar: Från Sidan Snett Bakifrån Snett Framifrån 8. Man får itne ha använt fusk och/eller modifierat spelet med egna vinyler. ----------------------------------------------------- Ser fram emot en rättvis och tuff tävling och hoppas på att få se många snygga bilar Så posta nu. Jag och min kompis kommer äben ge ut ett "Arrangörens Favoritbil" Pris Redigerad 9 april, 2004 av Mikolan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 28 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 mars, 2004 Men doh, jag tog bort spelet nyss. Får väl instellera om de Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Iddiam Skrivet 28 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 mars, 2004 ockej då får man väll börja gjöra en ny snygg bil så den kanske inte precis kommer idag eller jo kanske Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Iddiam Skrivet 29 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 mars, 2004 (redigerad) här skyline skyline1 skyline2 skyline3 skyline4 Redigerad 29 mars, 2004 av Iddiam Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
swat Skrivet 29 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 mars, 2004 snygg! :"> jaja orka instalera kan inte ha två bra saker samtidigt worms 3D :"> vs nfs.u Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HemuleN Skrivet 30 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 mars, 2004 (redigerad) Här är mitt bidrag: http://upl.silentwhisper.net/uplfolders/upload1/Front.gif http://upl.silentwhisper.net/uplfolders/upload1/Side.gif http://upl.silentwhisper.net/uplfolders/upload1/Back.gif Stil-rent vinner alltid i längden ( för er som ser lite taskigt är det en Mitshubishi Lancer ) Redigerad 30 mars, 2004 av HemuleN Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 30 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 mars, 2004 Får väl bidra med min Nissan Skyline. Känn er slgna redan nu! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
minigun Skrivet 30 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 mars, 2004 Alla bilar hittils var ju fula. Jag kanske ska gå med med min Golf GTI "Diablo". Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Add3 Skrivet 30 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 mars, 2004 (redigerad) Topp3, Släng upp din värsting bil.. Den blåa rackaren!! Redigerad 30 mars, 2004 av Add3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 30 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 mars, 2004 Topp3, Släng upp din värsting bil.. Den blåa rackaren!! Jag har upptäckt att jag råkat avinstallera NFS:U. Men jag ska insa det när jag kommer hem, då lägger jag upp en bild på den lille rackarn. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
swat Skrivet 30 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 mars, 2004 hemulens va snyggast hittils! men jag skulle aldrig rösta på en skyline! så hittils går nog min röst till hemulen men den som lever får se! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fr34k Skrivet 30 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 mars, 2004 stäler nog upp med min eclipse.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Guest Pååååålsson Skrivet 30 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 mars, 2004 Ni kommer gråta när ni ser min eclipse Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 30 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 mars, 2004 Ni kommer gråta när ni ser min eclipse Gråta när dom ser din. Men när ni ser min kommer ni BÖLA! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
minigun Skrivet 30 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 mars, 2004 Eclipsen är ganska snygg, men jag föredrar Golf. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 30 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 mars, 2004 Måste dom vara i det formatet?! För jag vet inte om jag orkar ändra men om dom måste så ska jag försöka! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
swat Skrivet 31 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 mars, 2004 en fråga ska man säga min --->min knäcker min e bäst min kommer få er att böla!<--- antingen postar man sin egen eller så säger man vad man tycker. själv så älskar jag nfu men har ingen snygg! den som visas på framsidan e snygg! golfen alltså! men gillar svarta och vita bilar mest! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 31 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 mars, 2004 (redigerad) Jag har min bil och sådant men jag kan inte få dom i 640X480 så jag lägger upp dom med länk och shit! Lancer 1 Lancer 2 Lancer 3 COOLA VAH!!! Redigerad 31 mars, 2004 av Mr. M Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HemuleN Skrivet 31 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 mars, 2004 Jag har min bil och sådant men jag kan inte få dom i 640X480 så jag lägger upp dom med länk och shit! Lancer 1 Lancer 2 Lancer 3 COOLA VAH!!! Den hadde varit snygg om den inte hadde haft såna extremt skumma färger , Snygg bil, fast om den inte hadde vart i rosa pärlemor med vit dekal så visst snyggt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BigBear Skrivet 31 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 mars, 2004 Min Toyota Supra: Från Sidan Snett Bakifrån Snett Framifrån Kanske inte så jävla avancerad men ändå Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts