okka Skrivet 8 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 september, 2004 ja du sa ju att det finns sådana fördomar innan. dom du nämnde! Exakt, att dom fördommarna finns, men jag har aldrig sagt att det är så det är... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ozzy Osbourne Skrivet 8 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 september, 2004 Exakt, att dom fördommarna finns, men jag har aldrig sagt att det är så det är... jo men varför skulle du säga det då? vem fan vet inte att dom finns! för att du tror det jo! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 8 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 september, 2004 jo men varför skulle du säga det då? vem fan vet inte att dom finns! för att du tror det jo! Läs sammanhanget... Nu lägger vi av - vi har gått rätt mycket off-topic. Ska fika, hejdå... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Spankdogg Skrivet 8 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 september, 2004 Bärjar bli jävligt trött på mister Ozzy. Kan ingen bara få honom att hålla käften? Hans små utspel börjar få allt mer patetiska former... Förresten är det här väl ingen chat? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sc0rp Skrivet 8 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 september, 2004 men dom som går med förstora brallor så det ser ut som dom skitit på sig da? sen ska d ju så klart vara *BlinG BlinG* å 10kg kedjor av guld sen kan man ju alltid sjunga om hur kasst d var att växa upp i ghettot utan pengar... kan ju låta som ja bara har massa fördomar men dom "stora hip-hoparna" sjungar ju bara om sånt skit... Du är ett väldigt bra exempel på såna som inte vet vad hiphop kulturen handlar om Dom stora rapparna sjunger bara om pengar å sånt ? Knappast. Tupac är den största nånsin och han sjöng inte om sånt ! Ta tex "dear mama" "changes" mfl. Medans Tupac sjänkte pengar till dom fattiga satt hårdrockarna och pillade med håret. Bättre å ha ett budskap om sitt fattiga liv än å bara hitta på nån låt som går ihop bra men inte har nåt budskap överhuvudtaget... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 8 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 september, 2004 Bärjar bli jävligt trött på mister Ozzy. Kan ingen bara få honom att hålla käften? Hans små utspel börjar få allt mer patetiska former... Förresten är det här väl ingen chat? Wo0ord han ska alltid hålla på... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 8 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 september, 2004 Du är ett väldigt bra exempel på såna som inte vet vad hiphop kulturen handlar om Dom stora rapparna sjunger bara om pengar å sånt ? Knappast. Tupac är den största nånsin och han sjöng inte om sånt ! Ta tex "dear mama" "changes" mfl. Medans Tupac sjänkte pengar till dom fattiga satt hårdrockarna och pillade med håret. Bättre å ha ett budskap om sitt fattiga liv än å bara hitta på nån låt som går ihop bra men inte har nåt budskap överhuvudtaget... Tupac kanske inte är det bästa exemplet då man snackar rappare som inte rappar (inte rappade i detta fall) om pengar, kvinnor och bilar...han var ju en såkallad gangstarappare. Men visst - han var ju absolut inte som dom vi ser på MTV idag, och han gjorde många djupa låtar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sc0rp Skrivet 8 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 september, 2004 Tupac kanske inte är det bästa exemplet då man snackar rappare som inte rappar (inte rappade i detta fall) om pengar, kvinnor och bilar...han var ju en såkallad gangstarappare. Men visst - han var ju absolut inte som dom vi ser på MTV idag, och han gjorde många djupa låtar. Jo , men eftersom han är min favorit artist så ville jag ta han som exempel ICP äger också Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ozzy Osbourne Skrivet 8 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 september, 2004 Wo0ord han ska alltid hålla på... jaså så det var JAG som började hacka ner på hårdrock när jag själv är en hårdrockare! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 8 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 september, 2004 kan ni inte starta en Hårdrockare VS Hiphopare o bråka i den!! isf kommer den nog bli låst rätt så fort Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sc0rp Skrivet 8 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 september, 2004 Lägger man tråden i forumet för musik borde den inte stängas Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 8 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 september, 2004 jaså så det var JAG som började hacka ner på hårdrock när jag själv är en hårdrockare! Har någon påstått det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lofon Skrivet 8 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 september, 2004 NEEEEEEEEJ!!!!!! METAL RULEZ!!!!!! tuffare med Love Fist än nån påhittad hip-hop artist!!!!!! hoppas inte man kan få H-H uppdrag!!!!!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 8 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 september, 2004 (redigerad) Egoism. Har det aldrig fallit dig i att man kanske kan klämma in lite av varje? Är det inte bättre att alla (eller iallafall dom flesta) blir nöjda istället än att bara några blir nöjda? Själv hoppas jag på mycket variation i kulturer i San Andreas, vilket det säkert kommer bli nu med så stort område som innehåller allt ifrån bondlurkar till hiphoppare, snobbar till maffian och hippies till hårdrockare... Edit: Syftar såklart på Lofon. Redigerad 8 september, 2004 av okka Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chiligr Skrivet 9 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 september, 2004 Wo0ord han ska alltid hålla på... alla kan lägga av nu tycker jag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JohnnyH87 Skrivet 9 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 september, 2004 Den här tråden är fulsltändigt meningslös. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sc0rp Skrivet 9 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 september, 2004 NEEEEEEEEJ!!!!!! METAL RULEZ!!!!!! tuffare med Love Fist än nån påhittad hip-hop artist!!!!!! hoppas inte man kan få H-H uppdrag!!!!!!!! Vadå påhittade ? Så du menar att run dmc , grandmaster flash och alla andra i vc är påhittade eller vad ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Griimn Skrivet 9 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 september, 2004 NEEEEEEEEJ!!!!!! METAL RULEZ!!!!!! tuffare med Love Fist än nån påhittad hip-hop artist!!!!!! hoppas inte man kan få H-H uppdrag!!!!!!!! fast det är lovefist som är påhittad, inte dom andra... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Rockaway Skrivet 9 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 september, 2004 Själv hoppas jag på mycket variation i kulturer i San Andreas, vilket det säkert kommer bli nu med så stort område som innehåller allt ifrån bondlurkar till hiphoppare, snobbar till maffian och hippies till hårdrockare... w0rd. då blir alla glada också.. eller? men att cj ska va hiphopare är ju rätt klart annars blire inte skoj.. är ju kul me lite variation i karaktärerna man spelar i gtaspelen.. ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ozzy Osbourne Skrivet 9 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 september, 2004 Har någon påstått det? ja eftersom dom sa att JAG alltid håller på!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts