Sc0rp Skrivet 5 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 september, 2004 vadå har alla hårdrockare öl mage, isåfall e ja en missbildad hårdrockare......Eller så har du fördomar mm precis , du är en missbildad hårdrockare Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Rockaway Skrivet 6 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 september, 2004 min tränare är hårdrockare. han har ölmage. =P Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
alban-apa Skrivet 6 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 september, 2004 (redigerad) mm precis , du är en missbildad hårdrockare jasså? konstigt... då är jag ganska missbildad också... kanske ska lägga på en mage så ja blir normal då?` kan man göra sånt med Botox eller silikon? eller måste jag antifettsuga mig... jag tycker att SA blir fint som det är... hiphop på tidiga 90talet hade ju ganska mycket med kriminalitet och göra så det är ganska ok... Redigerad 6 september, 2004 av alban-apa Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 6 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 september, 2004 jasså? konstigt... då är jag ganska missbildad också... kanske ska lägga på en mage så ja blir normal då?` kan man göra sånt med Botox eller silikon? eller måste jag antifettsuga mig... jag tycker att SA blir fint som det är... hiphop på tidiga 90talet hade ju ganska mycket med kriminalitet och göra så det är ganska ok... Eller så kan du göra det ytterst lätt och äta fet mat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sc0rp Skrivet 6 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 september, 2004 Jag tycker gta3 freak's alternativ låter bäst om du vill bli en "normal" hårdrockare.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Rockaway Skrivet 6 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 september, 2004 å andra sidan är jag smal och äter mycket mat (rätt mycket fet mat)... har kanske med mina hmm vafan heter körtlarna som sitter där vid halsen typ? =P Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sc0rp Skrivet 6 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 september, 2004 Trevligt trevligt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ozzy Osbourne Skrivet 6 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 september, 2004 va fan e detta för skit om att man måste ha ölmage om man ska va hårdrockare? total bullshit! Ja e hårdrockare sen 15 år tebax och är smalast i min klass! ni hophopare, popshitster o techno-wise pinballare ska bara shut your mouth om hårdrock! You don't know nothing! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 6 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 september, 2004 visst. kommer nog bli grymt VOTE: ja, absolut! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sc0rp Skrivet 6 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 september, 2004 Med tanke på att ni tjatar om er jävla mjukrock hela tiden så vet vi nog ganska mycket om den.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ozzy Osbourne Skrivet 6 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 september, 2004 Med tanke på att ni tjatar om er jävla mjukrock hela tiden så vet vi nog ganska mycket om den.. håååårdrock! tydligen vet ni INGET eftersom ni säger att man måste ha ölmage! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sc0rp Skrivet 6 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 september, 2004 Jaja ett stavfel hit å dit... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ozzy Osbourne Skrivet 6 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 september, 2004 Jaja ett stavfel hit å dit... sätter 500 på att du är en techno-wise pinball!!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sc0rp Skrivet 6 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 september, 2004 Techno ? Det tar jag som en förolämpning Jag lyssnar på Rap Och ska det va mjukrock..hårdrock , ursäkta , så ska det vara Kiss !! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Rockaway Skrivet 6 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 september, 2004 ja har inte sagt nåt om att alla hårdrockare har ölmage iaf.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Spankdogg Skrivet 6 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 september, 2004 Många som är "hårdrockare" eller punkare är utan tvekan ganska speciella (och inte minst lustiga att se på). Då tänker jag främst på de som går klädda i nitar och har svart/grönt/orange/skabbigt hår mm. Jag ser det så här; Alla som lyssnar på hårdrock är inte mobbebarn, men ALLA mobbebarn lyssnar på hårdrock. Tror det beror på att det är en bra väg till verklighetsflykt, precis som rollspel och fuckin' live (som för övrigt är mäkta patetiskt). Dettta är min teori. Ta inte illa upp. Som sagt, bara för att man lyssnar på rock behöver man inte vara sär. Men... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chiligr Skrivet 6 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 september, 2004 håååårdrock! tydligen vet ni INGET eftersom ni säger att man måste ha ölmage! håller me t 666%, man ska kunna lite om d man snacker om.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 6 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 september, 2004 håååårdrock! tydligen vet ni INGET eftersom ni säger att man måste ha ölmage! Lär dig känna igen ironi sen kan du komma tillbaka. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Invictus Skrivet 6 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 september, 2004 Vote: Ja! Absolut! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sc0rp Skrivet 6 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 september, 2004 Många som är "hårdrockare" eller punkare är utan tvekan ganska speciella (och inte minst lustiga att se på). Då tänker jag främst på de som går klädda i nitar och har svart/grönt/orange/skabbigt hår mm. Jag ser det så här; Alla som lyssnar på hårdrock är inte mobbebarn, men ALLA mobbebarn lyssnar på hårdrock. Tror det beror på att det är en bra väg till verklighetsflykt, precis som rollspel och fuckin' live (som för övrigt är mäkta patetiskt). Dettta är min teori. Ta inte illa upp. Som sagt, bara för att man lyssnar på rock behöver man inte vara sär. Men... Så rätt så Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts