Wild_hawk Skrivet 2 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 april, 2004 (redigerad) vote: Ja Absolut Skulle ju aega allt då Redigerad 2 april, 2004 av Wild_hawk Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
minigun Skrivet 3 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 april, 2004 Absolut, mycket hellre "mid 90-s" än 70-tal... Men visst, det kan ju vara ett snedsteg av rockstar...det finns ju sådan töntar(ovanstående inlägg)som bojkottar det för att dom är rockers. Snackar du om mig? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
adde_as Skrivet 3 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 april, 2004 jag vill absolut inte ha hippop-tema (lyssnar bara på hårdrock)men jag skulle inte bojkotta det ifall det nu skulle bli det (vilket det inte kommer bli tror jag) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
bobb0 Skrivet 4 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 april, 2004 JA ABSOLUT Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 4 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 april, 2004 Snackar du om mig? Det borde du väl veta själv, eller? Om du är en sån som skulle bojkotta SA för att det var Hip-Hop inspirerat så snackar jag defentivt om dig! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MP5 Skrivet 5 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 april, 2004 Tycker inte det. Det ska vara som dom andra gtaspelen. Man ska vara en vanlig krimminell människa, sen får radiokanalerna avgöra vad man är Men man kan ju göra uppdrag åt någon hiphoppare kanske Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flanders Skrivet 13 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 april, 2004 om de skulle va hiphop tema skulle ja nog alldrig köpa de.. . de skulle inte va värt pengarna... hatar hiphop. 70 talet är bäst Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 13 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 april, 2004 om de skulle va hiphop tema skulle ja nog alldrig köpa de.. . de skulle inte va värt pengarna... hatar hiphop. 70 talet är bäst Hur vet du det levde du då eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 14 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 april, 2004 (redigerad) Jag gillar hiphop men asso jag tycker inte att hela spelet ska vara hiphop kanske ett gäng eller fler så det kan bli gäng bråk , en radio station och ett ghetto. =) P.S Alla rock sorter suger! förut gammal rock då som AC/DC, Guns N' Roses och Iron Maiden Redigerad 16 april, 2004 av KuNg-Fo0d Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 14 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 april, 2004 Vote:Nej, absolut inte! Jag har inget emot Hip- Hop, men jagvill inte ha det i GTA! 70- tal och Heavy Metal ska det va! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
emo Skrivet 5 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 september, 2004 vote Nej, absolut inte! men man har ju hört att det inte kommer vara så jättebaserat på hiphop... man kan ju alltid koppla av från hiphopen i las ventura eller nått Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chiligr Skrivet 5 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 september, 2004 vote: NEJ absolut INTE.......men det får gärna va me på en kanal eller så Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sc0rp Skrivet 5 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 september, 2004 Vore det hårdrocks tema till gta sa skulle man väl va långhårig och ha en stor öl kage ? Man kan också förknippas med en tjock gammal tant då ! Knappast Och det stog att "respekt styrs av utseende" , enda personerna du kommer få respekt av är väl dom på ålderdoms hemmet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Rockaway Skrivet 5 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 september, 2004 Vote: Nja, hellre nåt annat. Tänker ändå odla dreads å dra omkring å lyssna på reggae (och SAPR om det finns, helst med maurice chaves då ) men att inte skaffa spelet bara för att det är hiphop tema vore ju fan löjligt, det kommer ju ändå vara med minst en radiokanal för varje stor genre och kanske några till för hiphop.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
STATUS Skrivet 5 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 september, 2004 Vote: Nej, absolut inte! Det är ok om det kanske finns en radiokanal som spelar hiphop eller om nån av karaktärerna är hiphopare men nåt hiphop tema vill jag absolut inte ha. Håller me dig Arvid... Om det finns någon musik som är störande så är det hip hop... Jag kan till och med plåga mig med farsans gamla 50-60tals musik istället för hip hop... Men gött iallafall att Nej sidan leder hehe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oscarw_89 Skrivet 5 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 september, 2004 Vote: Nej, helre nåt annat!! Fan igen "50 cent" "tönt mafia" stil, det e bar puckade små ungar som tycker e balt! Men latino stil som det e är väll ok. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tojo909 Skrivet 5 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 september, 2004 Njaee... E lite osäker.. Men det kommer nog att bli bra ändå med hip hop stil... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Spankdogg Skrivet 5 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 september, 2004 (redigerad) Bara det faktumet att man är svart och att det hela utspelar sig i ghettot gör ju att det finns fog för starka hiphopreferenser. Karaktärerna på R*'s hemsida var också till stor del av Hiphopkaraktär, så jag tycker man kan se åt vilket håll det hela lutar. Hiphopkuluren är lite mer komplex än rockkulturen (som mest handlar om att skjuta heroin och stå och vråla hysteriskt och headbanga på konserter) och passar därav bättre in på ett spel. Eller vem skulle klara av ett helt spel fyllt med muppiga Love Fist-kloner?! *Edit* Vote: Nej, helre nåt annat!! Fan igen "50 cent" "tönt mafia" stil, det e bar puckade små ungar som tycker e balt! Men latino stil som det e är väll ok. Du får gärna utpeka folk som puckade småungar, men formulera dig helst inte som en bebis när du gör det. Det ger lite av ett motsatt budskap sörru. Det var dagens lektion Oscar, dags att gå till sängs... Redigerad 5 september, 2004 av Spankdogg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 5 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 september, 2004 Det kommer ju som sagt vara "hiphop-tema" som ni vill kalla det i början av GTA, men senare (då man lämnar Los Santos) så kommer nog uppdragen sluta kretsa så mycket om gängaktivitet och hiphop. Sanning. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chiligr Skrivet 5 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 september, 2004 Vore det hårdrocks tema till gta sa skulle man väl va långhårig och ha en stor öl kage ? Man kan också förknippas med en tjock gammal tant då ! Knappast Och det stog att "respekt styrs av utseende" , enda personerna du kommer få respekt av är väl dom på ålderdoms hemmet vadå har alla hårdrockare öl mage, isåfall e ja en missbildad hårdrockare......Eller så har du fördomar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts