minigun Skrivet 29 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 mars, 2004 Skulle vara ganska coolt..hip hop och underjord hör ju direkt ihop. Det skulle bli riktigt gangstah...hehe Men å andra sidan vil jag nog inte atat ett gtaspel ska vara så...men,...jag vet inte VOTE:jag vet itne Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 29 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 mars, 2004 Absolut, mycket hellre "mid 90-s" än 70-tal... Men visst, det kan ju vara ett snedsteg av rockstar...det finns ju sådan töntar(ovanstående inlägg)som bojkottar det för att dom är rockers. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
124 Skrivet 29 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 mars, 2004 För mig skulle det inte vara någon större förlust om det var hiphop-tema.. Det skulle vara så sweet! Men jag håller även med er andra som säger att det kanske skulle vara ett bottennapp att bara ha det. Men lite mer än bara en radiostation vill jag då banne mig ha.. Sen att kalla musiken för skräp vet jag väl inte om det är rätt sagt.. Jag säger inte mer i den frågan, hänvisar bara till min signatur... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
adde_as Skrivet 29 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 mars, 2004 det kan vara okej antar jag men helst inte!!!!!!!!!!!!!!!! VOTE:Nja hellre nått annat Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 29 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 mars, 2004 nej ush aldrig, finnns inget värre än hipp hopp Vote: Nej, absolut inte! w0rd! Vote: Absolut inte Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Korven Skrivet 30 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 mars, 2004 (redigerad) VOTE : Ja absolut Edit : HATAR ROCK !!!!!!!!!!!!!! Redigerad 30 mars, 2004 av Korven Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 30 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 mars, 2004 Korven: hattar du rock? Vote: Nja, hellre nåt annat... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 30 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 mars, 2004 Absolut inte! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HemuleN Skrivet 30 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 mars, 2004 Står iofs på Rock-sidan, men hiphop kan oxå betyda graffiti och då är det en helt annan sak, hehe. Hoppas att dom gör dt gangsta stil, fast med typ rock, bögpop, hipflopp, INTE opera. ja ni fattar prinsipen. Smamanfattnign: HipHop= musik HipHop= Graff Hehe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 30 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 mars, 2004 Vote : Absolut inte Hip-hop suger. GTA3_Freak : Det där är inte hårdrock det du beskriver.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
robban... Skrivet 30 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 mars, 2004 nääj ska vara hårdrock Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 30 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 mars, 2004 Nej det ska va ramones tema ramones ska komma i sin feta bil! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 31 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 mars, 2004 (redigerad) Jag tycker att.. ja bara det är bra så.. Rockstar får äran att välja.. men hade jag fått den chansen hade jag valt blandning av Maffian, (KGB m.m), å kanske i nån annan stad så e det Hiphop stil, men hård rock, jag har inget emot Hård Rocks musik.. men det som stil i spelet.. nej tack.. det var nog med Love Fist.. Om jag tänker efter hur det skulle va me Hård Rock.. så kom jag inte långt innan det krascha.. så Hiphop e ju typ gangster stil.. å Maffian e bra det Redigerad 31 mars, 2004 av Buffus Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 31 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 mars, 2004 Jag tycker att.. ja bara det är bra så.. Rockstar får äran att välja.. men hade jag fått den chansen hade jag valt blandning av Maffian, (KGB m.m), å kanske i nån annan stad så e det Hiphop stil, men hård rock, jag har inget emot Hård Rocks musik.. men det som stil i spelet.. nej tack.. det var nog med Love Fist.. Om jag tänker efter hur det skulle va me Hård Rock.. så kom jag inte långt innan det krascha.. så Hiphop e ju typ gangster stil.. å Maffian e bra det Du visste antagligen inte detta men KGB är inte en maffia utan en underrättalesetjänst, det var det i alla fall, nu heter den nåt annat. Hoggert: Jo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fr34k Skrivet 31 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 mars, 2004 inte hiphop tema på hela san andreas! kanske nåt hiphop gäng å en radiokanal.. Men snälla inte hela spelet! jobbigt vote: absolut inte Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr_Nitty Skrivet 31 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 mars, 2004 Jo, lätt hip-hop! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Korven Skrivet 31 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 mars, 2004 jag har hört ryckten om att 50 cent ska göra music till Gta : Sa Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Dusse Skrivet 31 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 mars, 2004 (redigerad) .. Redigerad 8 juli, 2020 av Dusse Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 1 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 april, 2004 Vote:Nej absolut inte! de ska vara 70 tal Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 2 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 april, 2004 jag har hört ryckten om att 50 cent ska göra music till Gta : Sa mm jag med. Hoppas! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts