epix Skrivet 1 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 april, 2004 vilka är mafia`????? Det är Sonny's gäng. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
adde_as Skrivet 1 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 april, 2004 vilka är mafia`????? precis som Scraw e det Sonnys gäng- som man får se i ´´Catch the collector`` och ´´Keep your friends close`` Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 2 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 april, 2004 VOTE: kubanernaFräckast bilarSnyggast områdeCoolaste ledare Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Diezl Skrivet 4 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 april, 2004 Haitierna. Härligt lodisområde, skjuter på allt som rör sig men det bästa är ju lätt bilarna. Det ända dåliga är att dom kan vara jävligt jobbiga när de börjar skjuta på ens bil oprovoserat (jobbigt). Diezl Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Guest Don Lotus Skrivet 4 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 april, 2004 VOTE: kubanernaFräckast bilarSnyggast områdeCoolaste ledare Håller fullständigt med Kubanerna Rockar!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
seal Skrivet 4 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 april, 2004 Jag har nte kommit långt i spelet men jag fattar inte hur det kan vara roligt med gäng, dom bara skjuter på en, det enda roliga är ju när man dödar en så är alla efter en :-D Eller är det kanske det ni röstar på??? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 5 april, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 april, 2004 Jag har nte kommit långt i spelet men jag fattar inte hur det kan vara roligt med gäng, dom bara skjuter på en, det enda roliga är ju när man dödar en så är alla efter en :-D Eller är det kanske det ni röstar på??? dem som är roligast att döda, och dem som är fulast Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts