Xemtoth Skrivet 28 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 mars, 2004 Vilket är ditt favorit gäng? jag gillar själv Vercetti Beskyddarna men cubanerna är oxo coola.. VOTE: Vercetti - beskyddare Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_thule_ Skrivet 28 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 mars, 2004 Vercettis beskyddare är ju usla, dom gör ju inget.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 28 mars, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 mars, 2004 Vercettis beskyddare är ju usla, dom gör ju inget.. jo, bara när det är gang war, med cubanerna, lol Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 28 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 mars, 2004 Jag tycker dom som enligt dig är kallade Haitianerna, alltså Haiterna. Skönast bilar! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 28 mars, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 mars, 2004 ojjdå, skrev lite fel där med Haiterna :"> Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
epix Skrivet 28 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 mars, 2004 Vote: Haitianer Jag har gjort om självaste medlemmarna till South Side Hoodz från GTA III men behållt bilarna. Då är dom sköna, men rösten faller på Haitianerna p.g.a. bilarna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 28 mars, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 mars, 2004 Vote: Haitianer Jag har gjort om självaste medlemmarna till South Side Hoodz från GTA III men behållt bilarna. Då är dom sköna, men rösten faller på Haitianerna p.g.a. bilarna. wow kan man ändra gang outfits oxo? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
epix Skrivet 28 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 mars, 2004 Det är bara att modifikiera spelet som vanligt. http://207.44.246.95/19/132/emo/kaller.gif Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Peskele Skrivet 28 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 mars, 2004 Kubanerna coolast . Gillar deras eldsprutande avgasrör Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 28 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 mars, 2004 Like gladly - gangsters?? Vote: Biker gang Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
adde_as Skrivet 29 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 mars, 2004 jag gillar bikergänget de e schysta -jag hatar de där j***a haiterna som bara muckar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 29 mars, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 mars, 2004 jag gillar bikergänget de e schysta -jag hatar de där j***a haiterna som bara muckar Håller med! mnär jag köper tryckeriet så ska demdär killarna smaka bly Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Conzue Skrivet 29 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 mars, 2004 VOTE: Cubans!! Papi och Han den Fete i Linne Och bilarna e ju coola!! Men Haiterna Har ju coola bilar när man har Moddat en Chevrolete Impala!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 29 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 mars, 2004 Biker lätt!" det rocKAR rock'n roll babE!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 29 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 mars, 2004 Biker lätt!" det rocKAR rock'n roll babE!!! Det ser man på din signatur! Själv är jag inte så förtjust i det gänget Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Peskele Skrivet 29 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 mars, 2004 Mc gänget gör ju ingenting , bara sitter på sina hojar fattar inte vad det är så roligt med de Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 29 mars, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 mars, 2004 Mc gänget gör ju ingenting , bara sitter på sina hojar fattar inte vad det är så roligt med de Roligare att sno deras HD Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
adde_as Skrivet 29 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 mars, 2004 Mc gänget gör ju ingenting , bara sitter på sina hojar fattar inte vad det är så roligt med de dom e ju inte speciellt roliga som du säger men dom e schystast (och har hyfsat snygga hojar) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Solid_X Skrivet 29 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 mars, 2004 jag tycker att haitierna är sååå jävla jobbiga men deras bilar e skönaa.. cubanerna e inte så sköna eller kanska men dom e inte så fina dom har ju japan dräkter.. south side i GTA III är dom skönaste av alla Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Solid_X Skrivet 1 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 april, 2004 vilka är mafia`????? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts