seal Skrivet 29 mars, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 mars, 2004 När jag åker upp på bakhjulet så får jag aldrig upp de där tecten då man får lite bonuspengar å så?? åker jag för liten sträcka på bakhjulet då eller?? :-) 4 sek på framhjulet nu om jag itne skrivit det, och nu kan jag åka till flygplatser dessutom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
adde_as Skrivet 30 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 mars, 2004 förmodligen gör du det i för kort tid men hur länge gör du det igentligen?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Martin Skrivet 30 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 mars, 2004 När jag åker upp på bakhjulet så får jag aldrig upp de där tecten då man får lite bonuspengar å så?? åker jag för liten sträcka på bakhjulet då eller?? :-) 4 sek på framhjulet nu om jag itne skrivit det, och nu kan jag åka till flygplatser dessutom Du måste åka minst 5 sekunder för att texten ska komma upp,så åk bara länge... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
seal Skrivet 30 mars, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 mars, 2004 Du måste åka minst 5 sekunder för att texten ska komma upp,så åk bara länge... okej, då måste jag ha varit på gränsen till 5 sek då För att jag har allt åkt en bit på bakhjulet!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
adde_as Skrivet 30 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 mars, 2004 (redigerad) tja det enda du kan göra då e väll att kämpa på Det kan ju också va fel på skivan Redigerad 30 mars, 2004 av adde_as Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aikjonas12 Skrivet 30 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 mars, 2004 på ps2 är det lätt som *** Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Martin Skrivet 31 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 mars, 2004 Det är det på PC med, tycker det är aldeles för lätt, är ju ingen utmaning längre, overkligt... Kanske skulle göra en ny handlingfil för PCJ så det blir lite mer utmaning o slanga? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
seal Skrivet 31 mars, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 31 mars, 2004 tja det enda du kan göra då e väll att kämpa på Det kan ju också va fel på skivan Det är nog inget fel på skivan för nu har jag fått "Wheelie" eller vad det nu hette 6 sek som högst och då tog jag banan som det kom en massa plan på (på flygplatsen då) väldigt störande Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
adde_as Skrivet 1 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 april, 2004 Nu ska vi ha minitävling här!! Tävlingsregler - Endast PCJ 600 tillåten! - INGET JÄKLA HANDLINGFUSK!!! Så? svåra regler, hehe... Jag va ute o körde precis, fick följande bästa stoppie: SYOPPIE BONUS: $ 86 Distance: 560 feet Time: 8 seconds Nå, nån som slår det?? Vi räknar enbart på tiden.... Men skriv gärna allt... Sklriv vad ni får ändå!! hur f*n greja du 8sek me en PCJ 600????? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
seal Skrivet 1 april, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 april, 2004 hur f*n greja du 8sek me en PCJ 600????? Ja visst är det otroligt Jag kommer inte ens nära det, 4 sek är mitt rekord Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Martin Skrivet 1 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 april, 2004 Ja visst är det otroligt Jag kommer inte ens nära det, 4 sek är mitt rekord Ni är väll kassa? Det är inget fusk, har en bild på det... SÅÅÅ svårt är det inte... Fasen va gött, snart kan man göra stoppies på riktigt! Körde en sväng idag med en annan kille, han gjorde en stoppie så jag får lägga mig i hårdträning nu, hehe, det är roligt, mkt roligare o göra det i verkligheten, det rekomenderas starkt, dock på rätt platts, dvs, typ industriområde... Men iaf, tillbaks till spelet, bromsa upp den, sen duttar ni bara med bakbromsen så lite som möjligt typ, öva på... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 1 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 april, 2004 heeh.. fatta vad svårt det är att göra stoppies med >>DENNA!<< den e nästan dubbelt så stor som vanliga små scootrar.. jävligt svårt... men det går... känns som att ramen ska knäckas vid fötterna.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Peskele Skrivet 1 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 april, 2004 Det enda problemet är ju att jag inte har tillgång till flygplatsen Den är ju på andra ön och dit har jag inte hunnit att komma till än :"> Är på det där uppdraget efter uppdraget då man spränger byggnaden med RC-helikoptern! hur många uppdrag har jag kvar tills jag kommer till andra ön??? :-O när du har klarat av Sir , Yes Sir så ska du få tillgång till andra ön. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
epix Skrivet 1 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 april, 2004 176 med Faggio (Eller vad den nu heter?). Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
seal Skrivet 2 april, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 april, 2004 när du har klarat av Sir , Yes Sir så ska du få tillgång till andra ön. Nej, det är ett uppdrag innan det, minns inte vad det hette! Men det var någonting med 89 eller 86 i slutet av namnet på updraget :"> Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kattälskaren Skrivet 3 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 april, 2004 vespa är lätt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_death_live_ Skrivet 2 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2004 Att komma upp på bakhjulen med en motorcykel/cross är ingen konst, men hur gjorde man för att komma upp på framhjulet, var det inte någonting med "numpad 9"??? vet ni hur man kör på bakhjulet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Paralyser Skrivet 2 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2004 Ett tips: Gör stoppies på gräset vid stranden. Någon bugg eller något. Man kan glida så gott som hur långt somhelst Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 2 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2004 vet ni hur man kör på bakhjulet gammal tråd, och det är asenkelt. Tryck bara på knappen som lutar helikoptern bakåt/skimmern uppåt (i mitt fall NUM2.) Varför använder alla 9? det blir ju bara knepigt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
axek Skrivet 2 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2004 Nej, det är ett uppdrag innan det, minns inte vad det hette! Men det var någonting med 89 eller 86 i slutet av namnet på updraget :"> "Phnom Phen 86" eftersom lasten kommer från Phnom Phen som ligger utanför Kina... OK ni får kalla mig FREAK! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts