seal Skrivet 28 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 mars, 2004 jag går runt och skaffar lite vapen här och där, men när jag då sparar och sedan avslutar spelet och sedan spelar igen så har jag itne alla vapen som jag hade när jag sparade :'( Ska det vara så??? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Diver Skrivet 28 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 mars, 2004 jag går runt och skaffar lite vapen här och där, men när jag då sparar och sedan avslutar spelet och sedan spelar igen så har jag itne alla vapen som jag hade när jag sparade :'( Ska det vara så??? om du måste trycka på tab för att få ett vapen så försvinner ett annat Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
seal Skrivet 28 mars, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 mars, 2004 Nä jag trycker inte på tab... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts