seal Skrivet 28 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 mars, 2004 Hur många uppdrag ska man klara för att kunna åka över till alla stadsdelar??? Jag har just klarat ett uppdrag då man ska döda några personer med motorsåg! Och så håller jag på med ett uppdrag då man ska köra på någon gul bil, jag orkar inte klara det uppdraget för jag kvaddar min bil hela tide hehe Vet ni hur många uppdrag jag har kvar till att jag kan åka till alla stadsdelar??? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Peskele Skrivet 28 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 mars, 2004 när du har gjort Sir , Yes Sir kan du åka vidare till nästa ön . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
seal Skrivet 28 mars, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 mars, 2004 Du vet inte hur många uppdrag jag har kvar till det uppdraget Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
seal Skrivet 28 mars, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 mars, 2004 Nu är jag på uppdraget på man ska spränga byggnaden men RC helikoptern!! Kommer "Sir, Yes Sir" efter det uppdraget eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
seal Skrivet 29 mars, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 mars, 2004 när du har gjort Sir , Yes Sir kan du åka vidare till nästa ön . Vem ger en det där uppdraget? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 29 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 mars, 2004 Efter Python'Pyth 89 du får av Diaz! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 29 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 mars, 2004 Efter Python'Pyth 89 du får av Diaz! Menar du inte Phenom Pehn 86'? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts