Playstationman Skrivet 27 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 mars, 2004 Jag tycker att Banshee är snabbast! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Copstar Skrivet 27 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 mars, 2004 Cheetah:n Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 28 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 mars, 2004 Tycker och tycker...! Det måste ju vara en bil som är snabbast så att det kanske är lite dumt och göra en sån här topic...! Vote: Men jag har för mig att den snabbaste bilen är Cheetah'n Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Playstationman Skrivet 28 mars, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 mars, 2004 Men vilken går bäst att hoppa med? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 28 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 mars, 2004 Men vilken går bäst att hoppa med? Handlade inte tråden om vilken bil som var snabbast? Det är inte bara hastigheten som avgör om en bil går bra att hoppa med utan även vikten, formen etc. Dessutom är ingen av de bilarna du nämnde den snabbaste i spelet för det är polisbilen som är snabbast. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 28 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 mars, 2004 Infernus Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 28 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 mars, 2004 Handlade inte tråden om vilken bil som var snabbast? Det är inte bara hastigheten som avgör om en bil går bra att hoppa med utan även vikten, formen etc. Dessutom är ingen av de bilarna du nämnde den snabbaste i spelet för det är polisbilen som är snabbast. Det är det iofs inte men. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Martin Skrivet 28 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 mars, 2004 Vet inte vilken som är snabbast rakt fram... Men cheetan är väll snabbast i kurvorna iaf, det är ju minst lika viktigt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 29 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 mars, 2004 Det är det iofs inte men. Jo, fast bara när polisen kör den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 29 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 mars, 2004 (redigerad) Jo, fast bara när polisen kör den. Det är därför dom alltid kan köra ifatt en. Edit: Råkade skriva fel. Redigerad 29 mars, 2004 av okka Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 29 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 mars, 2004 Den snabbaste är Rhino när man vänt på kanontornet och skjuter samtidigt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 29 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 mars, 2004 Det är därför dom aldrig kan köra ifatt en. Det verkar som att du aldrig kommit upp i wanted level 3 eller högre för då borde du veta att polisbilarna blir snabbare än i level 1 och 2 och då kör de ifatt en lätt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 29 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 mars, 2004 Jo, fast bara när polisen kör den. Ja men den är ändå inte snabbast för det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 29 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 mars, 2004 Det verkar som att du aldrig kommit upp i wanted level 3 eller högre för då borde du veta att polisbilarna blir snabbare än i level 1 och 2 och då kör de ifatt en lätt. Thats what i meant, stupid. Varför den där översittartonen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 29 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 mars, 2004 (redigerad) Thats what i meant, stupid. Varför den där översittartonen? knappast, du skrev "det är därför dom aldrig kan köra ifatt en" som svar när jag skrev att polisbilen är snabbast när polisen kör den så fan heller att det var det du menade. Jag blir jävligt förbannad när folk försöker förlöjliga mig med spydiga kommentarer.... stupid? vill du ha en varning eller? On topic nu... Redigerad 29 mars, 2004 av Arvid Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 29 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 mars, 2004 (redigerad) knappast, du skrev "det är därför dom aldrig kan köra ifatt en" som svar när jag skrev att polisbilen är snabbast när polisen kör den så fan heller att det var det du menade. Jag blir jävligt förbannad när folk försöker förlöjliga mig med spydiga kommentarer.... stupid? vill du ha en varning eller? On topic nu... Oj, råkade skriva aldrig, menade alltid! Nope, jag vill inte ha en varning. Förlåt, men jag tycker ändå att det är lite jobbigt då du hela tiden gör dom där smilisarna, som om du är överlägsen på nått sätt. Redigerad 29 mars, 2004 av okka Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AMD_RULEZ Skrivet 7 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 april, 2004 Min moddade Perennial... Åker ifrån ALLT! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SuXx Skrivet 7 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 april, 2004 Oj, råkade skriva aldrig, menade alltid! Nope, jag vill inte ha en varning. Förlåt, men jag tycker ändå att det är lite jobbigt då du hela tiden gör dom där smilisarna, som om du är överlägsen på nått sätt. Dessa betyder väl ändå sleep Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
minigun Skrivet 8 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 april, 2004 Polisen har iaf aldrig kört ikapp mig. Inte när jag suttit i en Cheetah eller en Banshee, eller...vad finns det mer för snabba bilar i GTA3? Stinger. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Moddaren Skrivet 26 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 maj, 2004 Chetan ä snabbast. Helt klart. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts