oliwa Skrivet 27 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 mars, 2004 jag har 80 Hidden packages och men ja förstår inte hur man gör vadå åka in uder pool huset o så? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 27 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 mars, 2004 Vart stog de? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 27 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 mars, 2004 jag har 80 Hidden packages och men ja förstår inte hur man gör vadå åka in uder pool huset o så? Va? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlIpKnOt Skrivet 27 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 mars, 2004 tror han menar att man kan åka igenom polen vid diaz huset... fast han inte vet hur man gör... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mobacko Skrivet 27 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 mars, 2004 han menar nog det här "Kom under Vice City:" "Detta är väldigt simpelt. Men du behöver både ha tagit över Diaz mansion och tagit 80 gömda paket. Har du det så står det en sea sparrow på baksidan av Diaz mansion. Ta den, och vänd 180* (ett halvt varv). Nu borde du se polen som är inomhus framför dig. Åk sakta innåt och när du har passerat lite mer än halva så åk uppåt, och samtidigt sakta framåt. Snart börjar helikoptern skrapa i objekt inne i huset, men det är ingen fara, Åk bara lite åt sidan. Åk nu neråt, mot det gråa. När du ser att diaz mansion är över dig så är du under vice city! Åk inte för långt ner eller för högt upp, utan håll en normal höjd. Nu kan du även se Ubåten, fartygen och annat kul under staden. för att komma tillbaks åker du bara rakt upp genom vattnet." Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Martin Skrivet 28 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 mars, 2004 Jag lyckas inte, har försökt ett par tre gånger... Säg till om nån lyckas och ifall ni har nått tips om hur ni gjorde isf! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Winston S. Skrivet 6 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 april, 2004 men det funkar väl bara på ps2? jag lyckas då inte på dator iaf Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Peskele Skrivet 7 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 april, 2004 hehe det är ju bara att åka upp genom taket och akta sig lite sen rakt ner , inte så svårt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HittiS Skrivet 7 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 april, 2004 (redigerad) Det här har jag också funderat på samt testat vid flera tillfällen, dock utan att lyckas. Finns det någon som kan förklara lite närmare/bättre än ovan nämnda försök till hur det hela skall genomföras ... Tack! (på pc alltså) Redigerad 7 april, 2004 av HittiS Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Diver Skrivet 7 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 april, 2004 Det här har jag också funderat på samt testat vid flera tillfällen, dock utan att lyckas. Finns det någon som kan förklara lite närmare/bättre än ovan nämnda försök till hur det hela skall genomföras ... Tack! (på pc alltså) Samma här Har provat ett 100tal ggr utan att lyckad Fast det ser ibland ut som det skulle gå Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 10 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 april, 2004 exakt var åker man igenom? Bara nånstans varsomhelst i taket eller måste det vara på en exakt position? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Peskele Skrivet 11 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 april, 2004 Var på baksidan av diaz huset ta sparrowen tex . åk till bassängen där sen åk försiktigt upp en bit sen tebax ner så kommer du helt uppåner Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 11 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 april, 2004 ska testa... hittills har jag bara skrapat taket och sen börjat brinna rätt så snart Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HittiS Skrivet 12 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 april, 2004 Det enda som händer för mig är att min helikopter börja brinna ... kan ingen ge en riktig förklaring på hur detta ska gå till ??? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 12 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 april, 2004 Precis, HittiS! Min börjar också brinna, utan att nåt särskilt händer! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts