Daniel Jhn Skrivet 27 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 mars, 2004 när jag startar VC så kommer unhandled address upp i en ruta och spelet hänger sej. vad gör jag? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 27 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 mars, 2004 Installerar om. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 28 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 mars, 2004 Installerar om. Om du ska svara så får du svara bra...! Daniel, du får nog installera om spelet som GTA3 Freak säger, men du får också göra backups (kopior) av dem orginella filer som du ersätter när du moddar nästa gång...! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 28 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 mars, 2004 Om du ska svara så får du svara bra...! Daniel, du får nog installera om spelet som GTA3 Freak säger, men du får också göra backups (kopior) av dem orginella filer som du ersätter när du moddar nästa gång...! Jasså vad var det för fel på mitt svar då? Det svarade hans fråga helt och hållet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 28 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 mars, 2004 Jasså vad var det för fel på mitt svar då? Det svarade hans fråga helt och hållet. Du kan ju inte bara säga installera om...! Då kommer ju han att göra samma misstag och göra en ny topic...! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts