Diver Skrivet 27 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 mars, 2004 Körde just vid Shady Palms Hospital Där gick det friktionsfritt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 27 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 mars, 2004 Körde just vid Shady Palms Hospital Där gick det friktionsfritt Menar du inte problemfritt? Det måste ju ha funnits friktion. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 27 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 mars, 2004 Han kanske fixade så att bilarna flög Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Diver Skrivet 27 mars, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 mars, 2004 Menar du inte problemfritt? Det måste ju ha funnits friktion. Det är ungefär det som menas med friktionsfritt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 27 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 mars, 2004 Ehm, vman brukar köra ambulanser på vägarna men jag är inte säker Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Diver Skrivet 27 mars, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 mars, 2004 Ehm, vman brukar köra ambulanser på vägarna men jag är inte säker Frågan var från vilket lasarett det gick lättast men det förstod du nog mitt tips är Shady Palms Hospital Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 27 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 mars, 2004 Han kanske fixade så att bilarna flög Men tänk på alla växlar och axlar som måste snurra = massa friktion! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
quiZterr Skrivet 9 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 april, 2004 Var ligger det sjukhuset?- Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 9 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 april, 2004 Var ligger det sjukhuset?- I Vice City. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlIpKnOt Skrivet 9 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 april, 2004 I Vice City. men vilka meningsfulla inlägg.... sj vet ja ej vart det ligger.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
adde_as Skrivet 9 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 april, 2004 ligger inte det i Downtown ?? Där tycker jag det är lättast att köra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
minigun Skrivet 10 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 april, 2004 Nej, det är inte lättast i Downtown. Enligt mig är det lättast längst ner på första ön. Området runt Ocean View Hotel. Där klarade jag iallafall Ambulansuppdrag L12. Det är lätt för att många av patienterna är på stranden och där är det lätt att plocka upp dem i hög fart. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts