jo_c_ke Skrivet 27 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 mars, 2004 jag hittade den här i nascar 2002 så det kan va 00-04 fean va ja ä gla Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Guest Pååååålsson Skrivet 27 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 mars, 2004 ja fattar inte? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jo_c_ke Skrivet 27 mars, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 mars, 2004 jag hittade den här i nascar 2002 så det kan va 00-04 fean va ja ä gla "San Fransico" samma stil typ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 27 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 mars, 2004 Är inte San Francisco Chronicle en dagstidning i San Francisco? Och vad har Nascar med GTA att göra? Men det är bra, oerhört bra, med information! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 27 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 mars, 2004 det där...verkar lite långsökt.. liksom...det står ju bara San Fransico.... nä det är väll abra nå reklam i ett spel..knappast SA Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jo_c_ke Skrivet 27 mars, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 mars, 2004 det där...verkar lite långsökt.. liksom...det står ju bara San Fransico.... nä det är väll abra nå reklam i ett spel..knappast SA det ä inte SA och jag vet väl int varför det finns i nascar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 27 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 mars, 2004 lol! n00bfaktor Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 27 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 mars, 2004 LOL...vad snackar du om? Tror du det är en ledtråd i Nascar att SA kan utspela sig 00-04 eller vad? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Miami_vice88 Skrivet 27 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 mars, 2004 kom inte och saj att du tror att det betyder att SA kommer vara -04? Hur fick du fram d? Verkar helt sjukt att tro d! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 27 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 mars, 2004 kom inte och saj att du tror att det betyder att SA kommer vara -04? Hur fick du fram d? Verkar helt sjukt att tro d! Lär dig skriva pojkvasker, och varför är alla så hårda emot killen? Han har inte gjort nått fel, god observeringsförmåga, mycket fantasi, inget fel med det! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 27 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 mars, 2004 Äsch Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 27 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 mars, 2004 Asså, bara för att det kan vara Diploma så betyder inte det att det har något med SA att göra... Det är ju inte Rockstar som gjort fonten...! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lance Vance Dance Skrivet 28 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 mars, 2004 (redigerad) tsss, den där fonten har många tidningar... ex: NY times LA times Redigerad 28 mars, 2004 av Lance Vance Dance Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 28 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 mars, 2004 jag hittade den här i nascar 2002 så det kan va 00-04 fean va ja ä gla Mycket långsökt måste jag säga Eftersom NY times och SA har ungefär samma textsnitt och NY times skapades 1896 är det alltså 90-talet som ska in på rad 5. Så tror iaf jag att dom har tänkt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jo_c_ke Skrivet 28 mars, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 mars, 2004 Mycket långsökt måste jag säga Eftersom NY times och SA har ungefär samma textsnitt och NY times skapades 1896 är det alltså 90-talet som ska in på rad 5. Så tror iaf jag att dom har tänkt mm.. tror de.. vill de.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
124 Skrivet 29 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 mars, 2004 Var inte dåligt tänkt, hade inte ens märkt att det var samma typsnitt. Även om det nu må vara rätt eller fel så får du min Veckans hök utmärkelse. Och då måste vi ha i minne att han postade detta i fredags (26/3)... Keep the eye watchin´! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dibel Skrivet 29 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 mars, 2004 http://www.sfchron.com/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
minigun Skrivet 29 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 mars, 2004 Så idiotiskt...San Fransisco Chronicle är en dagstidning. Hemsidan hittasHÄR. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts