skribb Skrivet 22 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 april, 2004 I ett avsnitt av The Simpsons så är Ramones med i avsnittet Rosebud... En annan gång som Ramones varit med i Simpsons e egentligen inte Ramones men We're outta here gubben liknar en som Otto visar för grandpa simpsons när han ska skänka bort pengar till nån som verkligen behöver det typ! Borde egentligen inte vistas på detta område men, har du lust att skriva på svenska nästa gång? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 23 april, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 april, 2004 Borde egentligen inte vistas på detta område men, har du lust att skriva på svenska nästa gång? Jag vet att jag skriver lite osammanhängande men hehe... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 24 april, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 april, 2004 Jag minns inte nu och jag orkar inte kolla men om Mademan ser det här så vilket märke spelar Johny på? Om nån annan vet så får ni svara så snäll kan jag vara! BTW har uppdaterat avatar och sig! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 24 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 april, 2004 Faen Kommer inte ihåg! Såg hans gutta på ebay checka Ramones.com's forum. Så tror jag nog du hittar det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 24 april, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 april, 2004 Gör inget kollade sedan Mosrite JR001 såg det stod nån stans egen model och allt... Ville köpa men den låg på $ 1,950,00.00 tror jag det stod typ 9 000 SKR men men pappa ville nog inte köpa den via basstudio (pappas lilla firma vid sidan av... (skryt skryt skryt )) Ska till stan och köpa lite skivor och sådant... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 26 april, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 april, 2004 Såg i GT idag att Tommy ska göra en musikal om Ramones... Undrar hur den blir. Om ni undrar varför jag inte editar så e det för att jag vill dra upp trådarna igen! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts