_-MadeMaN-_ Skrivet 30 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 mars, 2004 Ok, tack så mycket nån som vet vart man kan skaffa den?! Psst Kan br*nna den åt dig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 30 mars, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 mars, 2004 Ok, sen då?! Har prövat att adda dig på msn men det funkar inte! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 30 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 mars, 2004 http://paginadorafinha.kit.net/expression/ramones.gif den har ja som affisch och vykort... fast inte med den där fule saken nere i vänster rutan =P Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 30 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 mars, 2004 Ok, sen då?! Har prövat att adda dig på msn men det funkar inte! Jag kan adda dig sen Lyssnar på pet sematary innan jag drar till plugget! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 30 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 mars, 2004 (redigerad) vivos o muertos = levande eller döda Armado y peligroso = beväpnade och farliga Redigerad 30 mars, 2004 av Mikolan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Urachez Skrivet 30 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 mars, 2004 Var det inte Ramones som hade stulit alla instrumment, högtalare m.m innan dom började spela? Har läst det i nå'n bok för inte så länge se'n. Själv lyssnar jag inte på Ramones eller någonan annan punk. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 30 mars, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 mars, 2004 (redigerad) VILL HA VILL HA VILL HA!!! Såg den på eBay för typ Starting bid: GBP 14.99 Approximately US $27.27 Time left: 5 hours 28 mins 7-day listing Ends Mar-30-04 11:28:46 PST Add to Calendar Start time: Mar-23-04 11:28:46 PST History: 0 bids Item location: SHIPPING WORLDWIDE United Kingdom Ships to: Worldwide 12 inch tall approx Joey Ramone action figure. with sunglasses, draped hair, microphone and microphone stand, this figure is comes mint in box ..Buyer pays shipping This is a low resolution scan to improve download speed and preserve disk space all sizes approx . The photo is much clearer in quality please look at our other auctions thanks and good luck NEW Redigerad 30 mars, 2004 av Mr. M Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
swat Skrivet 31 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 mars, 2004 hehe cool! gillar ramones! men har en liknande(samma tillvärkare!) fast med snoop doggy dog! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 8 april, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 april, 2004 Störde mig på min gammla gympa lärare jag fick inte spela Ramones (För låtarna handlar messt om droger sa han) men dom här låtarna som dom spelar upp så finns det en som e mycket värre en liten bit i trexten går så här Down on my knees, I wanna take you there Resten får ni lissta ut själva! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 9 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 april, 2004 Tittade på min ramones dvd igår 30:e gången jag såg den... Letar just nu efter handskarna joey har på sig från 92-96 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Copstar Skrivet 9 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 april, 2004 Jo vi har 2 riktiga ramones fans Mr.M och _-MadeMaN-_ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 9 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 april, 2004 Det ser ni på min avatar Gabba gabba Hey! Ska fixa en signatur sen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 9 april, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 april, 2004 Jag ska nog också skaffa ny signatur och avatar... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 19 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 april, 2004 Nyhet! Har skaffat en stor Road to ruin plansch!! Den bästa skivan genom tiderna! så snyggt med tecknade ramones funderar på att bli bög Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 20 april, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 april, 2004 (redigerad) Youpie...(det e franska gisa vad det betyder...) Jag har beställt Rock'n'Roll high school... DVD!!! Så här glad e jag <------------------------------------ -----------------------------------------------> Jag e på gång att skaffa allt (det känns lite pokémon) Redigerad 20 april, 2004 av Mr. M Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 20 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 april, 2004 NI som lyssanr på Ramones... gillar ni inte misfits oxå?..tycker det är ganska iaf...fast ja gilalr nog misfits mer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 20 april, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 april, 2004 Har aldrig lyssnat på dom men dom verkar inte så bra! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 21 april, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 april, 2004 I ett avsnitt av The Simpsons så är Ramones med i avsnittet Rosebud... En annan gång som Ramones varit med i Simpsons e egentligen inte Ramones men We're outta here gubben liknar en som Otto visar för grandpa simpsons när han ska skänka bort pengar till nån som verkligen behöver det typ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 22 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 april, 2004 Så coolt i simpsons! "DeeDee lets go! 1 2 3 4 ... Happy birthday to you! happy birthday happy birthday happy birthday to you! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 22 april, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 april, 2004 Jag fick filmen idag har sett den SKITBRA!!! Gillar scenen när hon röker i sitt rum och Ramones e där och spelar och Dee Dee är i dushen och Marky i trädgården... Hehe så himmla kul... Faktisgt en av dom bästa filmer som samtidigt varit roliga! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts