Ge ta a Vajs Sitty Skrivet 5 november, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 november, 2002 Jaha, men den här topicen hadlade igentligen inte om åldrar utan att flyga så vi återgår till ämnet. Men nu e problemet löst ändå Så det e lika bra att alla skiter i den här topicen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 5 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2002 Enligt den här sidan är dodo-rekordet 170 000 sekunder! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ge ta a Vajs Sitty Skrivet 5 november, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 november, 2002 Enligt den här sidan är dodo-rekordet 170 000 sekunder! flyger man omkring så jävla länge så har man lite för mycke fritid. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 5 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2002 flyger man omkring så jävla länge så har man lite för mycke fritid. Sitter man här varje dag direkt när man kommer hem har man för mycket fritid.... That's me... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 5 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2002 (redigerad) Enligt den här sidan är dodo-rekordet 170 000 sekunder! Det tror jag kanske på. Redigerad 5 november, 2002 av GTA3 freak Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 5 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2002 Sitter man här varje dag direkt när man kommer hem har man för mycket fritid.... That's me... me2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ge ta a Vajs Sitty Skrivet 5 november, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 november, 2002 me2 Vadå.....Finns det annat å göra??? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 5 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2002 Vadå.....Finns det annat å göra??? Nej. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 5 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2002 Nej. Man kan sjunga opera, eller varför inte danska kan-kan?? Döh!!! klart det inte finns nått annat att göra än att sitta och uggla framför datorn... Om man inte har kvinnobesök hemma förstås!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Misterwhoopee Skrivet 5 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2002 Jag brukar gå på toa ibland som omväxling...så blir det inte dator hela dan iaf.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 5 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2002 Det händer att jag sover också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ge ta a Vajs Sitty Skrivet 5 november, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 november, 2002 Det händer att jag sover också. Jävla fjolla.......jag packar hela garderoben full med joltcole.....jag har inte såvit sen gta 3 kom ut..... Toabesöken då?....händer att jag lägger en körv ut genom fönstret men jag släpper inte tangentborde för det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 5 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2002 Jävla fjolla.......jag packar hela garderoben full med joltcole.....jag har inte såvit sen gta 3 kom ut..... Toabesöken då?....händer att jag lägger en körv ut genom fönstret men jag släpper inte tangentborde för det Fel, fel, fel... Ni pojkar vet inte hur det ska tas... Man köper 1,5liters color för att kunna hålla sej uppe... Och man ska ha en kaffebryggare vid datorn oxå(som jag, tror ni mig inte fråga Mika!!) Pissa gör man i dom tomma flaskorna... Och om man nu skulle få problem med sömnen och blir trött ändå kan man ju alltid gå in på www.apoteket.se och se om dom har hemkörning... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 5 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2002 Öhh...sova??? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ge ta a Vajs Sitty Skrivet 6 november, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 november, 2002 Det tror jag kanske på. Om det stämmer så har han flygit omkring i(enligt min miniräknare) över 47 TIMMAR !!!!! det e knappast troligt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 6 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2002 (redigerad) Om det stämmer så har han flygit omkring i(enligt min miniräknare) över 47 TIMMAR !!!!! det e knappast troligt 47.222221 timmar. Och Stell: Var skiter men då? Redigerad 6 november, 2002 av GTA3 freak Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 6 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2002 47.222221 timmar. Och Stell: Var skiter men då? Man blir inte skitnödig om man bara dricker cola o kaffe pjucko!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 6 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2002 Man blir inte skitnödig om man bara dricker cola o kaffe pjucko!!! Man kan pausa spelet när man ska skita, käka eller sova. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 7 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2002 Man blir inte skitnödig om man bara dricker cola o kaffe pjucko!!! Då svälter ju för f*n Jag tror ändå att du måste skita nån gång men du gör man som Arvid sa. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts