Ge ta a Vajs Sitty Skrivet 4 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2002 e det nån skillnad på att flyga på pc versionen. Och hur flyger man.......jag har bara lyckas flyga över till staunton island sen krockat i "tunneln" som kommer direkt.... hur flyger man på pc ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 4 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2002 ännu en... läs på denna sida http://www.gtasajten.com/forum/invboard/in...=ST&f=2&t=1079& Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 4 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2002 ännu en... läs på denna sida http://www.gtasajten.com/forum/invboard/in...=ST&f=2&t=1079& W0RD!!! Willkommen och simma lungt!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ge ta a Vajs Sitty Skrivet 4 november, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 november, 2002 Tack för det....nu går det ganska bra faktsikt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 4 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2002 Tack för det....nu går det ganska bra faktsikt så bra då hur länge? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ge ta a Vajs Sitty Skrivet 4 november, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 november, 2002 (redigerad) så bra då hur länge? Inte så länge men med tanke på attt jag inte kunde starta innan så....nu e det bara husen som skulle kunna flyttas lite nu e mitt max 40 sec men det är efter bara tre försök Redigerad 4 november, 2002 av Ge ta a Vajs Sitty Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 4 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2002 Gjattis... Och kom ihåg det här: -"Övning ger färdighet!!!" and, respect is everything... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ge ta a Vajs Sitty Skrivet 4 november, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 november, 2002 Gjattis... Och kom ihåg det här: -"Övning ger färdighet!!!" and, respect is everything... Du e en vis man du Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 4 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2002 Du e en vis man du Najj, du gör mig generad Och jag är ingen man... Inte än ialla fall... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Misterwhoopee Skrivet 4 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2002 Nä...StellHell e en liten pojkspoling.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 5 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2002 6 åring Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ocke Skrivet 5 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2002 fel stoffe utan 4 åring Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 5 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2002 fel stoffe utan 4 åring Ska du säga! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ge ta a Vajs Sitty Skrivet 5 november, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 november, 2002 fel stoffe utan 4 åring Så liten kan jag faktiskt inte jag tänka mig att han är..... men du däremot....din lilla skit Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 5 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2002 Så liten kan jag faktiskt inte jag tänka mig att han är..... men du däremot....din lilla skit Han är 15 men gta-diggarna är bara 10. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ge ta a Vajs Sitty Skrivet 5 november, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 november, 2002 Najj, du gör mig generad Och jag är ingen man... Inte än ialla fall... Jag kan några visa ord jag me.....här e ett: Bättre ryggsäcken på magen,än magsäcken på ryggen Och en till: Bättre lite ludet hår i svängen....än ett litet hårigt luder i sängen Jag kan massa såna Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ge ta a Vajs Sitty Skrivet 5 november, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 november, 2002 Han är 15 men gta-diggarna är bara 10. Detvar ju gta diggarna jag skrev till ju Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 5 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2002 Detvar ju gta diggarna jag skrev till ju Ja och jag bara skrev hur gamla dom var. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 5 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2002 Jag är 16 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 5 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2002 Jag är 16 Jaha, men den här topicen hadlade igentligen inte om åldrar utan att flyga så vi återgår till ämnet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts