^MeTaNoLiC^ Skrivet 11 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 maj, 2004 hmmmm..... jag tycker inte det är så många som tar sin del här.... "om man ska ha en bit av kakan, ska man va med och baka den också!!" PS:" det jag jag menar med det är att om man vill läsa och ta tips ur det här forumet, så tycker jag också att man själv får bidra lite med tips själv!" så om man inte kan några tips så får man inte läsa den här tråden? skärp dig din jävla hobbysnut.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
luddee Skrivet 11 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 maj, 2004 "hobbysnut" ehhh ok, men jag kanske menar att man kan ju vara lite aktiv och lägga in nått tips, du kan säkert NÅTT......... och vem kallar du hobbysnut, du kan bara hålla k*ft din f***a!!! visst får man läsa den här tråden men man kan väll vafan komma på nånting användbart man kan använda till den här tråden PS: ursäkta alla svordommar, men när man försöker göra lite ordning och få alla att lägga in tips, blir man kallad "hobbysnut" ...... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KENDAL Skrivet 11 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 maj, 2004 "hobbysnut" ehhh ok, men jag kanske menar att man kan ju vara lite aktiv och lägga in nått tips, du kan säkert NÅTT......... och vem kallar du hobbysnut, du kan bara hålla k*ft din f***a!!! visst får man läsa den här tråden men man kan väll vafan komma på nånting användbart man kan använda till den här tråden PS: ursäkta alla svordommar, men när man försöker göra lite ordning och få alla att lägga in tips, blir man kallad "hobbysnut" ...... mm håll nere på svordomarna tack! dessutom kanske det är de som nyss skaffat spelt som inte kan så många tips... Så de borde ju få läsa Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
adde_as Skrivet 11 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 maj, 2004 mm håll nere på svordomarna tack! dessutom kanske det är de som nyss skaffat spelt som inte kan så många tips... Så de borde ju få läsa ALLA ska väll få läsa ....det e väll det man har ett forum till- att dela med sej av sina tips och sånt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KENDAL Skrivet 11 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 maj, 2004 ALLA ska väll få läsa ....det e väll det man har ett forum till- att dela med sej av sina tips och sånt mm! precis vad jag mena ifall jag var lite otydlig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
luddee Skrivet 11 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 maj, 2004 jajaja, jag har aldrig riktigt sakt att dom INTE får läsa, men om man har ett tipz som man sitter och klämmer på, LÄGG UT DEN!!! va inte så ********** sura på mig! dte va ju på tiden att nån sa det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_thule_ Skrivet 11 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 maj, 2004 jajaja, jag har aldrig riktigt sakt att dom INTE får läsa, men om man har ett tipz som man sitter och klämmer på, LÄGG UT DEN!!! va inte så ********** sura på mig! dte va ju på tiden att nån sa det du kan inte tvinga folk att lägga ut tips även om dom har, ingen tvingar dig heller. Om du stör dig på att folk inte lägger ut några tips så lägg inte ut nåt själv, tråden klarar säg ändå. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KENDAL Skrivet 11 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 maj, 2004 du kan inte tvinga folk att lägga ut tips även om dom har, ingen tvingar dig heller. Om du stör dig på att folk inte lägger ut några tips så lägg inte ut nåt själv, tråden klarar säg ändå. hehe soz för att jag e lite petig men mig och dig heter det faktiskt! inte mig o dig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_thule_ Skrivet 11 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 maj, 2004 (redigerad) hehe soz för att jag e lite petig men mig och dig heter det faktiskt! inte mig o dig men åh, har blivit van vid att skriva fel på internet, i skolan och så skriver jag såklart mig och dig, hinner inte tänka så mycket på stavning när man skriver på internet.. Redigerad 11 maj, 2004 av _thule_ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KENDAL Skrivet 11 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 maj, 2004 men åh, har blivit van vid att skriva fel på internet, i skolan och så skriver jag såklart mig och dig, hinner inte tänka så mycket på stavning när man skriver på internet.. hehe vet! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
luddee Skrivet 12 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 maj, 2004 man kan skriva mig och dig... ... det är "ny-svenska", det har svenkaläraren lärt oss....eller ivarjefall mig...................... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Diver Skrivet 12 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 maj, 2004 man kan skriva mig och dig... ... det är "ny-svenska", det har svenkaläraren lärt oss....eller ivarjefall mig...................... Å helt plötsligt handlar tråden om vem som tjafsar bäst :-( Har tipsen tagit slut? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KENDAL Skrivet 12 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 maj, 2004 Å helt plötsligt handlar tråden om vem som tjafsar bäst :-( Har tipsen tagit slut? haha vi bråkar bara och det heter dig o mig! och de inte dom :"> Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SuXx Skrivet 12 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 maj, 2004 hmmmm..... jag tycker inte det är så många som tar sin del här.... "om man ska ha en bit av kakan, ska man va med och baka den också!!" PS:" det jag jag menar med det är att om man vill läsa och ta tips ur det här forumet, så tycker jag också att man själv får bidra lite med tips själv!" Ta en motorcykel och kör in i en vägg! Då flyger man av!! woot!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 12 maj, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 maj, 2004 Å helt plötsligt handlar tråden om vem som tjafsar bäst :-( Har tipsen tagit slut? nä det kommer dom aldrig göra men min skärm till MIN dator har pajjat så jag får vänta ett tag! men när jag fått en ny skärm, så kommer det regna tips över er alla (har inte vc på nån annan dator) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
luddee Skrivet 13 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 maj, 2004 Ta en motorcykel och kör in i en vägg! Då flyger man av!! woot!!!! Tack suXx!!! Det ska jag testa, låter kul kul! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KENDAL Skrivet 13 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 maj, 2004 Ta en motorcykel och kör in i en vägg! Då flyger man av!! woot!!!! eller så tar man en bil o rammar en motorcykel me full fart så flyger de åt fanders! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wild_hawk Skrivet 13 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 maj, 2004 (redigerad) Peskelle: visste redan de där 2 . Man kan även göra att passageraren på motorcykeln blir till ett spöke som låter och tappar blod hela tiden Någon annan: Hur då? Peskelle: backa med motorcykeln ner i vattnet tills det gerav ett litet ljud från den och sedan köra upp igen så har man ett spöke som tappar blod och ger av ljud. hahaha du är inte lite undlig du Men du är fan rolig, även att allt du säger är bara struntprat Redigerad 13 maj, 2004 av Wild_hawk Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 13 maj, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 maj, 2004 Peskelle: visste redan de där 2 . Man kan även göra att passageraren på motorcykeln blir till ett spöke som låter och tappar blod hela tiden Någon annan: Hur då? Peskelle: backa med motorcykeln ner i vattnet tills det gerav ett litet ljud från den och sedan köra upp igen så har man ett spöke som tappar blod och ger av ljud. hahaha du är inte lite undlig du Men du är fan rolig, även att allt du säger är bara struntprat haha, va e du själv då som inte ids testa?! de funkar ju visst de han sa.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
luddee Skrivet 14 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2004 haha, va e du själv då som inte ids testa?! de funkar ju visst de han sa.. yupp, passageran blir osynlig, men inte om man tittar bakåt.... ibland skriker han, elr hon, och man får ett blodspår efter mc:n!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts