seal Skrivet 27 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 mars, 2004 Jag kan spara på GTA3 men jag kan inte gå in på det sparade spelet efter att ha stängt av spelet!! Vad kan felet vara? Alla sparade filer ligger i Mina Dokument --> GTA3 User File altså presis som det ska vara. Och det är inte skrivskydd på någon mappar, bara en konstig "ruta" i rutan som det står skrivskydd framför.... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Diver Skrivet 27 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 mars, 2004 Jag kan spara på GTA3 men jag kan inte gå in på det sparade spelet efter att ha stängt av spelet!! Vad kan felet vara? Alla sparade filer ligger i Mina Dokument --> GTA3 User File altså presis som det ska vara. Och det är inte skrivskydd på någon mappar, bara en konstig "ruta" i rutan som det står skrivskydd framför.... Ta hem gta3 v 1.1 härifrån http://www.gtasajten.com/gta3/d_patchar.php Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
seal Skrivet 27 mars, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 mars, 2004 Aha!! laddar ner det nu, har modem så det kan ju ta en liten stund Men tack! Jag skriver om det funkar eller inte här sedan! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
seal Skrivet 27 mars, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 mars, 2004 Det gick inte att uppdatera verisionen :'( Det kom fram ett felmeddelande när jag hade "visat" vilket mapp filen gta3.exe låg i: Unknow version, kommer det fram Jag orkar snart inte bry mig, men jag ska ju köpa VC idag så de blir väl inga problem med det hoppas jag Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 27 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 mars, 2004 Du har ner laddat. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
seal Skrivet 28 mars, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 mars, 2004 avslöjad Men jag har i alla fall köpt Vice City nu så jag kommer nog inte att spela GTA3 mer Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Graul Skrivet 30 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 mars, 2004 du måste uppdatera orginal spelfilen och sen cracka... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 30 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 mars, 2004 eeh. warez? *report* Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts