seal Skrivet 27 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 mars, 2004 Jag har sett att man måste klara uppdraget "Shake Down" för Rickard Diaz för att köpa företag! Så jag undrar vilket nummer uppdraget är, asså, hur många uppdrag är det innan det uppdraget??? :-) Jag vill veta för jag ska köpa Vice City i morgon! Om jag hittar det vill säga. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 27 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 mars, 2004 Jag har sett att man måste klara uppdraget "Shake Down" för Rickard Diaz för att köpa företag! Så jag undrar vilket nummer uppdraget är, asså, hur många uppdrag är det innan det uppdraget??? :-) Jag vill veta för jag ska köpa Vice City i morgon! Om jag hittar det vill säga. kommer inte ihåg, men det är väl en 10-15 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
seal Skrivet 27 mars, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 mars, 2004 okej, jag tackar för svaret Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 27 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 mars, 2004 det uppdraget e as kul Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tigern Skrivet 27 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 mars, 2004 hmm... jag tror att det är det som man ska skjuta på fönster inne i north point mall... Men det är väl fler uppdrag är 10-15? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 28 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 mars, 2004 Lawer - The Party Lawer - mins inte Lawer - inte heller Lawer - ehh Colonel Cortez - kommer inte ihåg Colonel Cortez - Mall Shotout Colonel Cortez - Guardian Angels Diaz - The Chase Diaz - Python Psyg'89 Diaz - The Fastet Boat Diaz - fhsdjf and Diamand Kenth Paul - Death Row Colonel Cortez - mins faktisst inte Colonel Cortez - All Hands On Deck D som står för Kill Diaz - Rub Out Verceti Estate - Shake Down Så gjorde jag. PS. Efter alla Verceti Estate uppdrag så gör jag .:A:. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts