angrytiger Skrivet 26 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 mars, 2004 spelet låser sig och jag får ett felmeddelande unhandled exception c0000005 at address: 00579dcb ngn som råkat ut för detta o vet hur man åtgärdar? tiger Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 26 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 mars, 2004 Vilket meddelande vill du ha då? Nä men du har antagligen lekt lite för mycket med ehh...(Var så länge sen)...du har ändrat för mycket i carcols(NÄ?)...några text filer! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
angrytiger Skrivet 26 mars, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 mars, 2004 inget helst... men om jag nu tvunget ska ha ett meddelande vill jag ha... you just won 160 million dollars... ja typ jag har använt mod manager och slängt in ca 10 bilar... har inte ändrat ngt annat såvitt jag vet... inga textfiler iallafall... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts