adde_as Skrivet 26 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 mars, 2004 Jag gillar dom gamla musse pigg och kalle anka och långben-klassikerna och Robin Hood och Djungelboken har inte sett Hitta Nemo men vill gärna Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
adde_as Skrivet 26 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 mars, 2004 Lejonkungen är helt klart den bästa fast uppföljarna suger. precis men jag tror nog att Timon o Pumbas verson e ganska bra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 27 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 mars, 2004 Timon och Pumbaa äger allt. fast darkwing duck och Quack Pack e ju bra me. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 27 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 mars, 2004 priates of carrabien(stavning?) den e ju klart bäst Pirates of the Caribbean är inte animerad/tecknad Ontopic eller vad man ska säja så tycker jag dom äldre Disney filmera e bäst när tjejerna INTE ser ut som PINNAR!!! Så Snövit, Alice i Underlandet e bra... Toy Story 1 och 2 men bäst som jag gillar mest NU e Finding Nemo! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
blink182 Skrivet 27 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 mars, 2004 hitta Nemo och Lejonkungen lätt!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
swat Skrivet 30 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 mars, 2004 disney magical christhmas där det var massa olika disnay klipp från disney blockbusters! den ger härliga minnen! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts