Weener Skrivet 26 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 mars, 2004 HEjsan Vilka är era/eran favorit disney film? Nu kanska ni tänker "Blööö, vad är det för banan som kollar på Disney filmer" Men endel är faktikt ruskigt roliga! Mina favoriter är helt klart Goofy The Movie och Finding Nemo! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LunCh Skrivet 26 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 mars, 2004 Darkving duck!!!! äger som fan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 26 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 mars, 2004 Toy Story! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
epix Skrivet 26 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 mars, 2004 Finding Nemo! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SuXx Skrivet 26 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 mars, 2004 Timon & Pumba! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Everest Skrivet 26 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 mars, 2004 Toy Story och Toy Story 2 e bra, men Lejonkungen är en klassiker, håller också med som att Goofy the movie är rätt bra.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 26 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 mars, 2004 Toy story ÆGER!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 26 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 mars, 2004 Lejonkungen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 26 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 mars, 2004 Öhh.. du,, ... temån... Temon och Pumba äger Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 26 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 mars, 2004 Lejonkungen och Hitta Nemo! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 26 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 mars, 2004 Bernard och Bianca i Australien håller också hög klass! Hehe. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wild_hawk Skrivet 26 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 mars, 2004 Disney filmer aeger allt! Lejonkungen är riktigt bra.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 26 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 mars, 2004 Darkving duck!!!! äger som fan Jag älskade Darkwin Duck när jag var liten! Har inte sett det på flera år... :'( Annars har jag väl gillat dom vanliga...men inget man tittar på nu dock... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 26 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 mars, 2004 Lejonkungen är bäst. Började gråta när jag såg den först :"> När simbas pappa dog. Riktigt bra handling :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 26 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 mars, 2004 Lejonkungen är helt klart den bästa fast uppföljarna suger. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 26 mars, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 mars, 2004 Ja, Lejonkungen är skitbra Alla jag känner som har sett lejonkungen har börjat gråta när Mufasa dog, fast det går ju över sen när Timon och Pumba kommer! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 26 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 mars, 2004 Ja, Lejonkungen är skitbra Alla jag känner som har sett lejonkungen har börjat gråta när Mufasa dog, fast det går ju över sen när Timon och Pumba kommer! Ja dom är ju skit roliga Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 26 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 mars, 2004 Alla jag känner som har sett lejonkungen har börjat gråta när Mufasa dog, fast det går ju över sen när Timon och Pumba kommer! Va? Jag lipa inte fasten jag va typ 6. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wild_hawk Skrivet 26 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 mars, 2004 kommer ihåg när jag såg Alice i underlandet, var rätt liten, och började gråta som fan tyckte synd om henne, hade mardrömmar om filmen.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Always_Mongo Skrivet 26 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 mars, 2004 priates of carrabien(stavning?) den e ju klart bäst Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts