MacBue Skrivet 26 mars, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 mars, 2004 På något sätt så borde man kunna se vilka stunts man har kvar i sparfilen... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Diver Skrivet 26 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 mars, 2004 På något sätt så borde man kunna se vilka stunts man har kvar i sparfilen... Tyvärr går inte det men 25:an måste du landa på taket till höger för att få Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MacBue Skrivet 26 mars, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 mars, 2004 mm, jag vet men jag har lyckats med det, så det e inte den Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MacBue Skrivet 26 mars, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 mars, 2004 Äh, jag får väll starta en ny (för 5:e gången) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Diver Skrivet 26 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 mars, 2004 mm, jag vet men jag har lyckats med det, så det e inte den Den från balken på bygget då? eller hoppet som man kör åt båda hållen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DaStalKer Skrivet 26 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 mars, 2004 Hmm, dom här hoppen e jobbiga, har ETT kvar till att få 100% nån som har 100% som har använt health cheat. jag har använt det en gång, kanske påverkar. hoppat som en idiot =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Diver Skrivet 26 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 mars, 2004 Hmm, dom här hoppen e jobbiga, har ETT kvar till att få 100% nån som har 100% som har använt health cheat. jag har använt det en gång, kanske påverkar. hoppat som en idiot =) har inte provat nåt fusk så jag vet inte men det sägs vara skitsnack att det skulle påverka Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MacBue Skrivet 26 mars, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 mars, 2004 har inte provat nåt fusk så jag vet inte men det sägs vara skitsnack att det skulle påverka Nej, min kompis spel la av när han fuskade, men jag vet inte om det var därför... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DaStalKer Skrivet 26 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 mars, 2004 har hört att det bara e vehicle spawn och sånt som gör att man inte kan hitta sista hidden package, men inte att något skulle påverka hoppen...aja, jag får väl hoppa 50 ggr till på varje hopp Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Diver Skrivet 26 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 mars, 2004 Ja eller prova dom jag föreslagit i denna tråden Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts