MacBue Skrivet 26 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 mars, 2004 Är det någon som har klarat detta stunt: http://www.haignet.co.uk/ViceCity/index.ph...=Display&Jump=4 som kan säga var man ska landa? SNÄLLA hjälp mig!! :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Diver Skrivet 26 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 mars, 2004 ser ut som dubbelhoppet vid vita byggnaden där det finns en motorcykel, en bil och en skjöld där startar du i gränden, hoppar i trappen sen kommer rampen på din bild där brukar man landa i husväggen på andra sidan men om du svänger lite höger så kommer du upp på taket har för mig att det funkar utan att komma upp på taket Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MacBue Skrivet 26 mars, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 mars, 2004 Tack, vet du var det bästa stället att köra ambulans är? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Diver Skrivet 26 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 mars, 2004 Tack, vet du var det bästa stället att köra ambulans är? Nä inte det bästa Jag körde på första ön Kör försiktigt bara så funkar det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MacBue Skrivet 26 mars, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 mars, 2004 Du, det fungerar inte när man landar på huset framför... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
adde_as Skrivet 26 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 mars, 2004 Du, det fungerar inte när man landar på huset framför... försök att göra det med en bil så kanske du klarar det- jag tror det var så jag klara det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MacBue Skrivet 26 mars, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 mars, 2004 ok, det blir svårt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Diver Skrivet 26 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 mars, 2004 Du, det fungerar inte när man landar på huset framför... Startade ett nytt spel för att prova och det funkade fint med en kraschlandning rätt in i husväggen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
adde_as Skrivet 26 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 mars, 2004 Startade ett nytt spel för att prova och det funkade fint med en kraschlandning rätt in i husväggen med bil eller PCG 600? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MacBue Skrivet 26 mars, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 mars, 2004 Startade ett nytt spel för att prova och det funkade fint med en kraschlandning rätt in i husväggen Funkar det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Diver Skrivet 26 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 mars, 2004 (redigerad) Funkar det? Ja det blev ett unique stunt Redigerad 26 mars, 2004 av Diver Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
adde_as Skrivet 26 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 mars, 2004 Funkar det? jag tror det funkar med en bil men med en motorcykel ramlar man av ppå ju Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MacBue Skrivet 26 mars, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 mars, 2004 jag kommer aldig hitta vilket som jag ska ta Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Diver Skrivet 26 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 mars, 2004 jag kommer aldig hitta vilket som jag ska ta Har du missat 1 eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Diver Skrivet 26 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 mars, 2004 (redigerad) Har du missat 1 eller? ett hett tips är i så fall 25 på denna karta http://www.oddweb.net/gta4/gta4/default.asp Redigerad 26 mars, 2004 av Diver Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MacBue Skrivet 26 mars, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 mars, 2004 Har du missat 1 eller? ja Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
adde_as Skrivet 26 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 mars, 2004 ett hett tips är i så fall 25 på denna karta http://www.oddweb.net/gta4/gta4/default.asp testa all på den dära kartan som Diver hade så får du nog det sista Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MacBue Skrivet 26 mars, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 mars, 2004 Jag har redan följt en annan karta och kryssat för alla jag har tagit... :'( men jag gjorde väll fel nån stanns Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MacBue Skrivet 26 mars, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 mars, 2004 http://xe.homelinux.net/vice/index.php?action=show&f=macbue så ser det ut för mig, jävla hopp!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Diver Skrivet 26 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 mars, 2004 Jag har redan följt en annan karta och kryssat för alla jag har tagit... :'( men jag gjorde väll fel nån stanns det var samma här jag trodde jag missat hopp 2 ifrån parkeringen på köpcentertaket och sen skall man hoppa över hörnet på ett tak och ner mot ocean beach men till slut hittade jag 25:an som jag missat Annars finns det en lurig på flygplatsen också man kör mot en gul skylt å hoppar över radarhuset till höger om själva radarn Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts