Logi Skrivet 26 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 mars, 2004 (redigerad) Är det nån som vet vad låten till JC reklamen heter. Den då de är typ: the clumbsy, the addict, the married, the luckily o.s.v... *Edit och vem som sjunger Redigerad 26 mars, 2004 av Logi Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
swat Skrivet 26 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 mars, 2004 undrar jag också den är bra! en av dom bästa reklam låtarna! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 26 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 mars, 2004 Den heter Farytale av Barbi Escobar...! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 26 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 mars, 2004 Arman, vad är det innom media som du INTE vet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 26 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 mars, 2004 Arman, vad är det innom media som du INTE vet? Ja, jag vet inte...! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Logi Skrivet 26 mars, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 mars, 2004 Den heter Farytale av Barbi Escobar...! shyysst!! tack!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Peskele Skrivet 26 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 mars, 2004 Ja, jag vet inte...! Vet att de här inte är JC reklamen men efter som du kan allt om tv apparaten så vet du vad låten heter till VW reklamen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Logi Skrivet 26 mars, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 mars, 2004 nån som har den på datorn, som kan skicka den till mig på msn?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 26 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 mars, 2004 Vet att de här inte är JC reklamen men efter som du kan allt om tv apparaten så vet du vad låten heter till VW reklamen? Vilken VW reklam? Vilken modell? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BigBear Skrivet 26 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 mars, 2004 (redigerad) Vilken VW reklam? Vilken modell? Tror han menar den med Golf, där dom snackar om legend o sånna saker. *edit inte snackar, men de står Redigerad 26 mars, 2004 av BigBear Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Logi Skrivet 27 mars, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 mars, 2004 Den heter Farytale av Barbi Escobar...! är du säker att den heter så... därför jag hittar den inte nån stans... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BigBear Skrivet 27 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 mars, 2004 (redigerad) är du säker att den heter så... därför jag hittar den inte nån stans... Tror den heter Fairytale *edit Det är inte den låten som Logi menar, den här är till en annan JC reklam. Redigerad 27 mars, 2004 av BigBear Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Logi Skrivet 27 mars, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 mars, 2004 asså, jag hänger inte med nu... är de den rätta låten som Arman skrev eller inte?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BigBear Skrivet 27 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 mars, 2004 asså, jag hänger inte med nu... är de den rätta låten som Arman skrev eller inte?? Den låt Arman sa är inte till den JC reklam du menade, den med: Den då de är typ: the clumbsy, the addict, the married, the luckily o.s.v... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Logi Skrivet 27 mars, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 mars, 2004 Den låt Arman sa är inte till den JC reklam du menade, den med: okey...men är de nån som vet vad låten som JAG menade, vad den heter...?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Peskele Skrivet 27 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 mars, 2004 Tror han menar den med Golf, där dom snackar om legend o sånna saker. *edit inte snackar, men de står den då de sjunger i slutet "a superstar , and we all..." nått sånt har jag för mig . Det är inte den nyaste blåa VW:en(den för att hylla deras 50 år jubileum eller om det varmer). Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts